piątek, 24 lipca 2015

Social Media Book TAG


Dzisiaj postanowiłam wykonać dla Was TAG książkowy :) Od dawna chciałam jakiś zrobić i w końcu przyszedł czas na trochę zabawy! :)


1. Twitter - twoja ulubiona krótka książka.
Tutaj pasuje mi I nie było już nikogo znane również pod tytułem Dziesięć małych murzynków autorstwa Aghaty Christie. Cała książka liczy zaledwie 220 stron, więc długa nie jest, a jak się ją czyta, to tym bardziej ma się wrażenie, że jest króciutka. Jest to jedna z niewielu lektur, które przypadły mi do gustu i zapadły w pamięć, a czytana była z ogromną przyjemnością.
Jest to kryminał, w którym pewien tajemniczy gospodarz zaprosił do swojej posiadłości na wyspie dziesiątkę zupełnie różnych ludzi. Gdy owi ludzi znajdują się już na wyspie, ktoś zabija ich po kolei według wyliczanki dla dzieci.

2.Facebook - książka, którą każdy przeczytał i poczułaś presję, aby ją przeczytać.
Myślę, że była to Niezgodna Veronici Roth. Pamiętam jak wychodziła ekranizacja, a ja jeszcze kompletnie nie znałam tej trylogii. Wszędzie było głośno o Niezgodnej i w końcu stwierdziłam, że wypadałoby się z nią zapoznać.

3. Tumblr - książka, którą przeczytałaś zanim to było popularne.
Mam tu dylemat, bo przychodzą mi na myśl dwa tytuły, ale chyba zdecyduję się na Rywalki Kiery Cass. Przeczytałam je niedługo po premierze i w sumie dużo o tym nie słyszałam. Zainteresował mnie opis i okładka była ładna, więc ją kupiłam. Teraz jest mnóstwo osób, które znają całą serię Selekcja.

4. Myspace - ksiazka, która nie pamiętasz czy ci się podobała czy nie.
Z reguły pamiętam swoją opinię na temat danej książki, jednak nie jestem pewna co do Ukrytej autorstwa P.C. Cast i Kristin Cast. Całą seria jest tak długa, tak że nie pamiętam dokładnie wszystkich tytułów ani co dokładnie się tam działo.

5. Instagram - książka tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie.
Z reguły nie robię zdjęć książkom, ale pamiętam, że jak czytałam Harry'ego Pottera i Księcia Półkrwi to cykałam mu fotki :)

6. Youtube - ksiązka, której chciałabyś zobaczyć ekranizacje.
Jeżeli czytacie naszego bloga, to wiecie, że jest aż pięć takich książek, więc wybór mam trudny. Niech będzie Obsydian - Jennifer L. Armetrout.

7.goodreads - lubimyczytać - książka, któą polecasz wszystkim.
Dużo jest takich książek, ale Na końcu tęczy czy też Love, Rosie jest zdecydowanie godna polecenia. Zacznijmy od tego, że nie jest to książka taka jak inne. Cecelia Ahern napisała ja w formie listów, wiadomości, czatowania  i to jest największy plus i wyjątkowość tej pozycji.


Do wykonania tagu nominuję:
Fleur Noir z Carpe Books
Laylę a. z In my different world
Zapraszam do zabawy! :)


Layken 

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam Love, Rosie :* Film jest równie wzruszający i uroczy jak książka. Widziałaś go już? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam :) Właśnie dzięki niemu zabrałam się za książkę :)
      A śmiałam się na nim tak, jak na książce :D

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację do tego tagu, w zamian ja nominuję do Winnie The Pooh Book Tag :)

    http://w-krolestwie-slow.blogspot.com/2015/07/kolejne-book-tagi.html

    OdpowiedzUsuń
  3. I co, podobała Ci się Niezgodna? Według mnie pierwsza część była niesamowita, ale kolejne coraz gorsze :/
    Pozdrawiam, ciekawy blog!
    Patty z pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, nie była jakaś rewelacyjna, ale zła też nie była. I zgadzam się z tobą, że pierwsza część była lepsza, niż pozostałe dwie, jednak końcówka Wiernej mnie powaliła :P

      Usuń
  4. Ciekawe odpowiedzi! Ja chciałabym zobaczyć kiedyś ekranizację "Klątwy Tygrysa". Ta książka była tak słaba... Ciekawe jakby przedstawili ją filmowcy. Na pewno miałabym niezły ubaw XD
    Nigdy jakoś specjalnie nie interesowała mnie Niezgodna. Wszystkie koleżanki w mojej klasie się tym zachwycały a mnie jakoś nieszczególnie to fascynowało.

    http://mylittlebigreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Niezgodna" była świetna. Wszyscy mówią o "Love Rosie", ale chyba nie zachęca mnie forma listów i czatu. Chociaż kto wie, może kiedyś sięgnę ;)
    pozdrawiam ;)
    Latające książki

    OdpowiedzUsuń