środa, 26 sierpnia 2015

Książkowe nowości [wrzesień]

Nowy rok szkolny za pasem, ale wrzesień przynosi nam również świeżości w świecie wydawniczym. Pobuszowałam trochę po internecie i wyłowiłam najciekawsze moim zdaniem premiery. Zapraszam! :)


wydawnictwo: Albatros
ilość stron: 400
polska premiera: 9 września 2015
Jest to kontynuacja książki Starter, którą niedawno skończyłam czytać. Fabuła jest dość specyficzna i może nie do końca oryginalna, i ciut przewidywalna, lecz nie potrafię jej dużo zarzucić i muszę przyznać, że na prawdę mi się spodobała i z chęcią przeczytałabym jej kontynuację


 wydawnictwo: Feeria
ilość stron: 320
polska premiera: 9 września 2015
Tyle ostatnio słyszę o książkach pani Rachel Van Dayken! Strasznie mnie ciekawią, bo zbierają wiele pochlebnych recenzji. Bardzo chciałabym przeczytać wszystkie trzy tomy i mam nadzieję, że uda mi się to w najbliższym czasie :)



wydawnictwo: Iuvi
ilość stron: 336
polska premiera: 23 września 2015
Ach! Kto nie słyszał o cudownej pani Collins! W naszym świecie chyba nikt. Jednak przypuszczam, że niewiele osób słyszało o jej pierwszej serii. Ja słyszałam o niej na długo przed wydaniem w Polsce pierwszego tomu, niestety nie miałam okazji jej czytać, a we wrześniu nadchodzi druga część! Chyba będę musiała nadrobić straty.



wydawnictwo: HarperCollins
ilość stron: 416
polska premiera: 9 września 2015
Z twórczością Julie Kagawa miałam styczność, gdy czytałam serię Żelazny Dwór, która ogromnie mi się podobała. Był i pomysł, i oryginalność, i wszystko to co powinna zawierać dobra książka. Nie czytałam niestety Talonu, ale słyszałam o nim co nieco i myślę, że spodobałby mi się. Buntownik jest kontynuacją Talonu i mam nadzieję, że wkrótce będę miała okazję przeczytać obydwa tomy.


wydawnictwo: Jaguar
ilość stron: 380
polska premiera: wrzesień 2015
O klejnocie słyszałam już jakiś czas temu i oczywiście od razu skojarzył mi się z Rywalkami. Biedna nastolatka trafia do wielkiego pałacu, pełnego wszystkiego czego dotąd nie miała.  Chyba nie da się nie porównywać tych dwóch serii, przynajmniej na pierwszy rzut oka. Jednak Rywalki podobały mi się i myślę, że Klejnot może okazać się równie ciekawy.



wydawnictwo: Uroboros
ilość stron: 384
polska premiera: 9 września 2015
Trzeci tom sławnego Szklanego Tronu!  Ja jeszcze niestety go nie czytałam, nad czym ubolewam, ale czekam na przypływ gotówki, który nastąpi prawdopodobnie w grudniu (;-;) i mam nadzieję, że wtedy w końcu zapoznam się z tą serię i zrozumiem co w niej takiego jest! :)




wydawnictwo: Mag
ilość strony: 480
polska premiera: 23 września 2015
Książka opowiada o, można powiedzieć 'zombie'. Wren umarła, a po 178 minutach wróciła - ulepszona fizycznie, jednak prawie nie przypominająca człowieka w sensie psychicznym.  Książka wydaje się być mega ciekawa i mam ochotę zabrać się za nią od razu! :) 



Layken

16 komentarzy:

  1. Boże!! "Wstyd", nie czytałam jeszcze "Toxic", ale co tam i tak się cieszę :D.
    "Ender", też jeszcze nie czytałam pierwszego tomu, ale mam go w planach. W sumie to jak już mówię czego jeszcze nie czytałam to powiem, że "Koronę w mroku"... ach... jeszcze nie przeczytałam tylu książek a tu już wychodzą ich kontynuacje :P... Kiedy ja znajdę na to czas..
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo kontynuacji, ale nie tych, na które czekam ;)

    http://suomianne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej czekam na Wstyd, a reszta to już się zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z podanych książek czekam na wszystkie. Każda z nich mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z książek, które tu wymieniłaś kojarzę tylko "Ender" i "Dziedzictwo ognia", bo tylko o ich poprzednich częściach słyszałam.

    http://asgardianbookholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej ciekawi mnie "Klejnot", ale na razie mam tyyyleee książek do przeczytania!
    http://nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Klejnot" bardzo mnie interesuje. No i zabrakło Ci tu "Plagi samobójców", na którą też baaardzo czekam! :)

    Zapraszam na nową recenzję :)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o 'Pladze samobójców' i wiem, że dużo ludzi na nią czeka, ale nie umieściłam jej tutaj, bo wydała mi się schematyczna, po tym co czytałam w opisie :p

      Usuń
  8. Ja najbardziej czekam na Endera i Klejnot. Ale jednak bardziej na tę pierwszą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na "Buntownika" całym sercem, nie wiedziałam, że ma być wydana w Polsce tak szybko ^*^
    Poza tym jestem ciekawa "Klejnotu" i chyba jako jedyna "Restartu". Czuję, że moje klimaty ^*^
    Dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najciekawszą z tych książek wydaje się "Restart". "Klejnot" też może być dobry, ale okładka krzyczy "Rywalki" a choć one mi się bardzo podobały, to nie mam ochoty na powtórkę. Pozostałych książek nie czytałam poprzednich części.
    Pozdrawiam :)
    http://zaczytanaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Same ciekawe książki szykują się we wrześniu. Nie mogę się doczekać ich wszystkich ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych książek chciałabym zapoznać się z pozycją "Wstyd:.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam przeczucie, że "Ender" będzie ciekawy. Ale inne książki tez będę chciała przeczytać. Kiedy ja to zrobię.

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawią mnie wszystkie, jedne trochę bardziej, drugie mniej. Zdecydowanie najbardziej nie mogę się doczekać trzeciego tomu trylogii Rachel Van Dayken. No i przydałoby się przeczytać w końcu pierwszy tom "Szklanego tronu". Już wychodzi trzeci, a ja nie ruszyłam nawet pierwszego. Po prostu wstyd :P
    Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. We wrześniu wychodzi mnóstwo książek, na które mam ochotę. Jednak nie dam rady wszystkich kupić XD
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń