poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Liebster Blog Award #1 #2

"Nominacja do Liebster Blog Award- jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Bardzo dziękujemy za wszystkie nominacje, bo dzięki nim wiemy, że są osoby, które doceniają naszą pracę i wkład jaki przeznaczamy naszemu blogowi. Dzięki Wam wiemy, że nie robimy tu niczego na darmo! :) Jeszcze raz wielkie dzięki za to, że jesteście! :)


Pierwszą nominację otrzymałyśmy od bloga Kociepełko

1. Kolor ścian w twoim pokoju?
Z racji tego, że niedawno się przeprowadziłam, kolor ścian w moim pokoju, jak i w całym dom to biały.

2. Jak nazwałaś/nazwałabyś swojego kota?
Mabel :) Natrafiłam na to  imię, gdy czytałam Marę Dyer i był nim nazwany co prawda pies, ale myślę, że do kota też by pasowało :))

3. Ulubiona para książkowo-filmowa.
Rozumiem, że mam tu połączyć postać filmową z książkową? Jeżeli tak, to sądzę, że pasowaliby do siebie Rose z Titanica i Josh z Morza spokoju. Rose była ciut szalona i nie lubiła swojego dotychczasowego życia  i uważam, że Josh poskromiłby jej szaleństwo dając przy tym chęci do życia, tak jak to zrobił z Nastyą :>

4. Grasz w gry komputerowe? Jakie?
Nie grywam. kiedyś grałam w Simsy, ale mój komputer tego nie wytrzymywał.

5. Twoje wymarzone buty?
Ostatnimi czasy wymarzyłam sobie śliczne buty na obcasach z takim paskiem pośrodku, ale nie potrafię ich dokładnie opisać, więc zdajcie się na swoją wyobraźnię :p
 
6. Jak wyobrażasz sobie wymarzony wyjazd?
Słońce, plaża, przystojniak u mego boku i imprezy do białego rana :D

7. 3 największe wady?
Jestem leniwa co najbardziej objawia się w roku szkolnym. Odkładam wszystko na ostatnią chwilę, co również ma miejsce szczególnie wtedy, gdy chodzę do szkoły - bardzo często zaczynam uczyć się na dzień przed sprawdzianem :p Największa z moich wad to moja wrodzona nieśmiałość :p

8. 3 największe zalety?
'Umiesz angielski' - słowa mojej siostry, więc uznam to za moją zaletę :p Myślę, że za zaletę mogę uznać moje w miarę dobre chęci do nauki, chociaż te chęci często trzymają się mnie tylko przez jeden semestr :) Shadow powiedziała mi 'szybko czytasz', więc niech będzie - szybko czytam :p

9. Góry czy morze?
Nigdy nie byłam w górach, więc oczywistym wyborem jest morze :)
 

10. Kolor oczu?
 Piwny :)

11. Gdybyś miała własną planetę opisz ją w 5 słowach. 
książki-za-darmo-dla-wszystkich

Layken

Za kolejną nominację dziękujemy Viktorii z bloga Czytelnicze myśli Victorii

1. Jakie jest Twoje ulubione święto i dlaczego właśnie ono?
 Myślę, że urodziny można uznać za święto, więc wybieram właśnie je, gdyż za pieniądze, które dostane mogę kupić dużo fajnych książek. 

2. Najdziwniejsza rzecz w twoim pokoju to...?
 Ręcznie malowane lusterko, które dostałam w prezencie i w ogóle nie pasuje do wystroju mojego pokoju, ale mimo swojej dziwności jest ładne.
3. Opisz w dwóch zdaniach swojego najlepszego przyjaciela :)
 W moim najlepszym przyjacielu lubię to, że mogę być przy nim sobą i akceptuje mnie taką jaka jestem. Mimo że bardzo się od siebie różnimy, możemy się razem wygłupiać godzinami. :D

  4. Wolisz robić selfie czy mieć zwykłe zdjęcia?
 Lubię zwykłe zdjęcia, lecz nie mam zbytnio okazji, aby takie robić, więc większość moich zdjęć, tak jak i tych ze znajomymi to właśnie selfie.

  5. Czy masz jakąś rzecz, która przynosi Ci szczęście?
 Oczywiście książki. :D

  6. Na jakim portalu społecznościowym spędzasz najwięcej czasu?
 Myślę, że nie zaskoczę was jak napisze, że na facebooku. Poza tym często jeszcze korzystam z komunikatora gadu-gadu.

 7. Jaka jest twoja ulubiona bohaterka z "Niezgodnej"?
 Tris, gdyż uważam, że miała wiele wartości, które warto naśladować.

 8. Wolisz Snickersy czy Twixy?
 Snickersy :D

9. Czy masz jakieś zwierzę, jakie?
 Miałam mnóstwo zwierząt w swoim życiu, lecz aktualnie nie mam, ale niedługo będę miała małego, ślicznego kotka. 

 10. Jakie masz plany na resztę wakacji?
 Nie mam jakichś szczególnych planów poza spędzaniem czasu z chłopakiem i znajomymi.

 11. Wolisz pizzę czy kebab?
 Zdecydowanie kebab :D

 Shadow
NASZE PYTANIA
  1. Jaką książkę przeczytałeś jaką pierwszą?
  2. Co najbardziej cenisz w ludziach?
  3. Jaka jest Twoja ulubiona ekranizacja książki?
  4. Masz jakieś inne zainteresowania prócz książek? Jakie?
  5. Chciałbyś przenieść się w jakiś książkowy świat? 
  6. Jaki kraj chciałbyś zwiedzić?
  7. Z którym bohaterem książkowym się utożsamiasz?
  8. Ile książek liczy Twoja biblioteczka?
  9.  Jakiej muzyki słuchasz?
  10. Ile jesteś w stanie przeczytać stron w ciągu jednego dnia?
  11. Jaki gatunek książkowy preferujesz?
 NOMINUJEMY

8 komentarzy:

  1. Ja też umiem angielski... aj lern inglisz and aj lof buks. Wolę kebab :D I lubię Tris, chociaż Shaunę i Zekego też :D Połowa moich zdjęć to selfie :D Zgadzamy się!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominacje :D
    Jak tylko znajdę chwilę postaram się na nią odpowiedzieć :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację ♥
    U mnie moje lenistwo też objawia się najbardziej w roku szkolnym. Mam dokładnie ten sam problem z odkładaniem wszystkiego na później. I niestety, nieśmiałość też jest jedną z moich wad :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pytania :D Powtarzam to dosłownie wszędzie, ale totalnie uwielbiam czytać i odpowiadać na LBA :D
    Kurczę, "Niezgodna" w dalszym ciągu na liście "chcę przeczytać" :/ No ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni - poza tym, poczekam, aż będzie w Empiku albo Matrasie okładka niefilmowa ://
    Ja jestem leniem do potęgi, haha :) Nieśmiałość i wstydliwość, oh, nienawidzę tego w sobie :/
    No nieważne.
    Ooo, Mabel mi się kojarzy z "Wodogrzmotami Małymi" - jestem totalnym maniakiem głupich bajek i kreskówek :P I pierdyliona innych rzeczy. ;p
    Też wolę snickersy, ale od kebaba zdecydowanie pizzę :)
    Ale sobie narobiłam smaka! ;-;
    Pozdrawiam,
    wyspa-ksiazek1.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację, odpowiem jak najszybciej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O Jejuku zawsze chciałam być nominowana do LBA mam nadzieję ,ze kiedyś będę mogla go zrobić :D :D :D
    Super odpowiedzi dużo się o Tb dowiedziałam xD
    Czekam na kolejny wpis <3\
    Magic Rose

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czytać LBA :D. Czy tylko ja wolę Twixy? :D
    Bardzo fajne pytania wymyśliłyście
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. omm, lusterka są śliczne - mają taki swój klimat ;P Przy malowanych zależy od wykonania sporo, ale i tak xd
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń