piątek, 28 sierpnia 2015

My Big Bookish Wedding Tag

Za nominację bardzo dziękujemy blogowi dobra.książka :>

ZASADY
"Losuję jedną z 10 wybranych książek do każdego z pytań, potem otwieram ją na dowolnej stronie, wybieram imię pierwszego bohatera, którego dostrzegą moje oczy i będzie on pełnił konkretną funkcję na moim weselu."

1. Osoba, która pomoże Ci wybrać suknię ślubną (kobieta).
Moją suknię wybierze Rue i sądzę, że jej wybór spodobałby mi się :D

2.Osoba, która urządzi Ci wieczór panieński (kobieta).
Wypadło na Sky z Hopeless. No, powiem szczerze, że po niej nie spodziewałabym się niczego szalonego :p

3.Osoba, która odprowadzi Cię do ołtarza (mężczyzna).
Liam z Mrocznych Umysłów... Cóż, jednak wolałabym go widzieć w innej roli :>

4. Ksiądz.
Matthew z serii Lux.

5.Szczęściara, czyli ta która złapie welon.
Cassie znana również jako Cassiopeia. Małżeństwo z kosmitą? :D

6.Osoba wygłaszająca przemówienie (mężczyzna).
Jamie, czyli przyjaciel Mary Dyer. Jestem pewna, że on wymyśliłby coś i odpowiedniego, i oryginalnego, i zabawnego przy okazji :> Tak, Jamie to bardzo dobry traf :>

8.Osoba zajmująca się muzyką (mężczyzna).
Tycast z Obcej Pamięci... Tak dla wyjaśnienia Tycast był starym naukowcem... Taaa coś mi się widzi, że muzyka nie koniecznie by mi się spodobała :p 

9.Król parkietu.
Aspen z Rywalek :D Może i ja załapałabym się na jeden taniec? :>

9.Osoba, która za dużo wypije i wyląduje pod stołem (mężczyzna).
Blake ze Startera. Jak się bawić to się bawić!

10.Mąż.
Luca z Lata koloru wiśni! I powiem szczerze, iż taki obrót sprawy mnie satysfakcjonuje :D

NOMINUJĘ:

Layken

14 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się tag, też dostałam nominację i już nie mogę się doczekać kiedy go wykonam :3.. Niestety nie znam jeszcze męża :(
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie Bookisch, tylko Bookish - (to nie niemiecki :P)
    Uwielbiam Rue i myślę, że suknia przez nią wybrana byłaby przepiękna. Zawsze wyobrażałam ją sobie w takiej lekko różowej sukience na ramiączkach z falbankami (chora wyobraźnia).
    Hopeless nie czytałam i nie zamierzam.
    Ja wolałabym widzieć Liamcia mojego kochanego jako męża :D
    Tak, Jamie na pewno wymyśliłby coś super ^*^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz trochę się zapędziłam :p Chyba powrót do szkoły daje mi się we znaki :c
      Ach ja też Liama widziałabym właśnie w tej kategorii :>
      Również pozdrawiam! ;)

      Usuń
  3. Nie czytałam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek, niestety.

    http://recenzandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super TAG
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny Tag, jednak ja wolałabym nie dopuścić do konfliktu między moimi książkowymi mężami.
    Szczęścia na nowej drodze życia ;*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zrobienie tego Tagu :*
    Aspen z pewnością zostałby mistrzem parkietu i choć sama go nie lubię, to taniec z nim byłby prawdziwa przyjemnością :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag!
    Ale jeden książkowy mąż to chyba za mało ;)

    blondie-in-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy tag. W 100% zgadzam się z osobą wyżej :D

    http://asgardianbookholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W wyborze sukni ślubnej to dobrze że towarzyszyła by co Rue a nie Katniss. Chociaż lubię obie Kotna nie miała dobrego stylu

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również nie spodziewałabym się po Sky niczego szalonego, więc wieczór panieński organizowany przez nią, byłby raczej spokojny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie wyobrażam sobie Aspena w roli króla parkietu :D podoba mi się ten Tag, pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Także widziałabym Liama w innej roli :) Ciekawi mnie jak Aspen wypadłby na parkiecie! :)

    Nominowałam Cię do mojego autorskiego tagu: Dookoła świata BOOK TAG! :) Więcej u mnie na blogu: http://w-swiecie-fikcji.blogspot.com/2015/08/dookoa-swiata-book-tag-autorski-tag.html

    OdpowiedzUsuń