czwartek, 6 sierpnia 2015

My Little Pony Tag


Serdecznie dziękujemy Carpe Books za nominację do tego tagu :>

Apple Jack - książka, w której bardzo ważne są więzi rodzinne.
W Obsydianie rodzeństwo Blacków, było ze sobą bardzo zżyte. Ich wzajemna miłość byłą godna  podziwu.
 
 Pinkie Pie - najzabawniejsza książka, jaką spotkałaś w swojej 'czytelniczej karierze'.
Gdy czytałam Love, Rosie śmiałam się chyba bez przerwy.
 
Rarity - książka z silną i niezależną bohaterką, która ma wpływ na adoratorów.
Igrzyska Śmierci, a ową bohaterką jest oczywiście Katniss. Wszyscy Wiedzą jaki efekt wywierała szczególnie na dwóch bliskich jej chłopcach.
 
Fluttershy - wspaniała książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni. 
Tu pasuje idealnie Obca Pamięć, którą przeczytałam niedawno. Jest tak wspaniała i nie pojmuję dlaczego nie jest tak znana, jak na przykład Niezgodna czy Więzień Labiryntu.

Twilight Sparks - książka z postacią, która mogłaby zostać Twoją przyjaciółką.
 Myślę, że dogadałabym  się z Katy Swartz z Obsydianu. Książki miały stałe miejsce w jej życiu i prowadziła też bloga, a w przyszłości chciała zostać architektem krajobrazu, tak jak ja. Tak, miałybyśmy o czym gadać :p
 
Spike - książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią.
Meghan z Żelaznego Króla zakochała się w księciu, z którym nie mogła być, więc idealnie pasuje do tej kategorii.
 
Rainbow Dash - książka, do której masz największy sentyment.
 Są to Igrzyska Śmierci, ponieważ dzięki nim zaczęłam nałogowo czytać :D

Do wykonaniu tagu zapraszam:
Protecting alas dracones 
Aleja czytelnika 

Layken

9 komentarzy:

  1. O, post dodany kilkanaście sekund temu :D Uwielbiam ten TAG i czasami po cichu mam nadzieję, że zostanę do niego przez kogoś nominowana ;) A, "Obcą pamięć" przeczytam, skoro taka ciekawa. O czym to jest?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za bardzo wiem jak przybliżyć Ci fabułę, żeby czegoś nie zaspojlerować :p W wielkim skrócie - Meghan budzi się na ławce w parku i niczego nie pamięta, ale spotyka kogoś kto ją zna i wie kim jest. Na dniach powinna pojawić się recenzja, także zapraszam :))
      I jeżeli chcesz to mogę Ciebie też otagować do tego tagu ;)))

      Usuń
  2. Love, Rosie to zdecydowanie najzabawniejsza książka jaką czytałam :), Igrzyska śmierci <3
    Świetny tag!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobały mi się Twoje odpowiedzi i ja też zasmiewalam się czytając Love Rosie :D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację! Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że tag wykonany ^^ Nie znałam "Obcej pamięci", ale teraz dopisałam ją do listy 'chcę przeczytać' i mam nadzieję, że szybko to uczynię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny TAG, chociaż nie lubię kucyków pony:)
    Słyszałam dużo dobrego o "Obcej Pamięci", mam nadzieję, że wkrótce ją przeczytam.
    "Igrzyska" ♥.♥
    "Love, Rosie" napotykam na każdym kroku, muszę się w końcu poznać z tą książeczką :))
    Pozdrawiam, zapraszam ♥
    wyspa-ksiazek1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O super tag mam nadzieję ,ze kiedyś dojdzie on do mnie :D
    A te ksiażki ,które wymieniłaś kocham je <3 <3 Igrzyska <3 <3
    Nie mogę się doczekać kolejnego posta na Twoim blogu ,a tymczasem łapaj linka do mojego może Ci sie spodoba?
    http://ktoczytaksiazkizyjepodwojniemr.blogspot.com/
    Magic Rose

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bardzo lubię Igrzyska śmierci. :-) Chcę też przeczytać Love Rosie.

    OdpowiedzUsuń