poniedziałek, 14 września 2015

Dookoła świata BOOK TAG

Bardzo dziękuję Liss Carrie z bloga W świecie fikcji za nominację do jej autorskiego tagu :>

LAS VEGAS, czyli bohaterzy książkowi, z którymi mogłabyś/mógłbyś spędzić weekend w Vegas, dobrze się bawiąc
Hmm, nie mam pojęcia kogo dopasować do tej kategorii więc wybiorę dwóch przystojnych i zabawnych chłopców Herondale z cyklu książek o Nocnych Łowcach - Jace'a oraz Willa.

NOWY JORK, czyli książka, w której bohaterowie walczą o wolność
Jedyna książka, która przyszła mi do głowy, którą przeczytałam, gdyż na ogół nie czytam książek tego typu to "Kamienie na szaniec".

PARYŻ, czyli książka z piękną historią miłosną
W wielu książkach, które czytuje jest historia miłosna, w niektórych bardziej, a w innych mniej cudowna, ale myślę, że najbardziej pasuje mi tutaj "Gwiazd naszych wina", gdyż miłość Hazel i Augustusa dała im nadzieję na lepsze jutro i pomogła wytrwać mimo śmiertelnej choroby.

LONDYN, czyli książka, w której występują różnorodni, ciekawi i dopracowani bohaterowie
Książka, a w sumie to cały cykl, w którym występują ciekawi bohaterowie to zdecydowanie seria Lux. Każda postać ma inne cechy, wady oraz zalety. Każdy zachowuje się inaczej i jest nieprzewidywalny przez co powieść jest jeszcze ciekawsza.

AMSTERDAM, czyli książka, której świat mogłabyś zwiedzić jadąc rowerem
Tutaj muszę podać tytuł jednej z moich ulubionych książek, czyli "W otchłani". Fascynują mnie powieści o kosmosie, a taka, której to bohaterzy są na promie kosmicznym, potem zaś na nowo odkrytej planecie jest jeszcze bardziej ekscytująca i jak już pisałam w jakimś tagu, chciałabym znaleźć się u boku Amy i Starszego i wraz z nimi postawić stopę na nowej cywilizacji. 

WENECJA, czyli książka, w której bohater zmienił się w trakcie trwania historii
Wiele jest takich książek, w których bohater dojrzewa i zmienia swój sposób bycia oraz światopogląd, ale przytoczę tutaj dzieło C.J. Daugherty pod tytułem "Wybrani", w którym główna bohaterka Allie z rozwydrzonej dziewczynki, stała się dojrzałą młodą kobietą, która walczyła o bezpieczeństwo swoje oraz swoich bliskich.

TRANSYLWANIA, czyli bohater książkowy, który wzbudza w Tobie strach
Wydaje mi się, że nie ma takiego bohatera, który wzbudzałby we mnie strach, a w każdym razie nie przypominam sobie by taki był wśród pozycji, które przeczytałam.

WIEDEŃ, czyli książka z monarchią w tle
Jedyne co przychodzi mi do głowy to powieść "Rywalki".

KRAKÓW, czyli ulubiona książka/baśń/legenda z dzieciństwa 
Pamiętam, że chyba w 4 klasie podstawówki kupiłam sobie książkę "Koszmarny Karolek" i czytałam ja, ze sto razy w kółko. xd

TOKIO, czyli książka, która wywołuje w Tobie pozytywne emocje
W sumie to żadna bo po każdej dobrej książce jestem załamana, że to już koniec, a zła tym bardziej nie wywołuje u mnie takich emocji, ale jeżeli muszę wybrać to trylogia "W otchłani" ze względu na jej zaskakujące w pozytywny sposób zakończenie.

Shadow

13 komentarzy:

  1. Ja tam bym chętnie spędziła weekend w Vegas z Herondale'ami! :D
    I w dzieciństwie uwielbiałam "Koszmarnego Karolka", pamiętam jak wypożyczałam go ze szkolnej biblioteki! :D
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam "Koszmarnego Karolka". Uwielbiałam <3 Ogólnie z klas 4-6 najlepsze wspomnienia. Takie super książki się czytało... :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chętnie weekend spędziłabym w Vegas.
    Pozdrawiam.
    Między Stronami - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. W Otchłani ulubioną? Cóż, ja jestem po stu stronach i ledwo to męczę, nie widzę w powieści pani Revis nic takiego, czym by się ludzie mieli zachwycać :P
    A Wybranych mam nadzieję niedługo przeczytać, bo wszyscy TAK polecają :D
    Pozdrawiam, świetne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwiazd naszych wina przedstawia cudowną miłość ❤☺

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym chyba wybrała Willa i Jace'a :')
    O tak, zgadzam się co do Paryża, miłość Hazel i Augustusa była piękna, jedna z lepszych, o jakich czytałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Parokrotnie spotkałam się z tym Tagiem, ale wciąż jego odpowiedzi potrafią mnie pozytywnie zaskoczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten tag. ;) Kurczę, aż sama bym sobie go zrobiła. Co do wybranych książek - nie kojarzę wszystkich, niestety, ale chyba pora to zmienić. :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo co ja bym dała za wyprawę do LA w towarzystwie Jace'a lub Willa :*
    Ubostwiam GNW <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Weekend w Vegas z Jace'em na pewno byłby świetny, ja również bym go wybrała ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gwiazd naszych wina to jedna z moich ulubionych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż wstyd, ale z tych wszystkich książek przeczytałam tylko Kamienie na szaniec... Nie licząc Karolka, ale to akurat czytałam bratu. ;)

    medycy nie gęsi

    OdpowiedzUsuń