piątek, 25 września 2015

Książkowe nowości [październik]

Jesteście ciekawi co nowego ma dla nas październik w temacie książek? Zapraszam!

wydawnictwo: Filia
polska premiera: 28 października 2015
Książka na szczycie mojej listy 'must have' od 1 lipca, kiedy to skończyłam czytać poprzednią część. Naprawdę uwielbiam Wydawnictwo Filia za to jak szybko wydało cały cykl! Nienawidzę czekać na książki tak długo jak rok. Na kontynuacje tej serii czekam zaledwie po pięć miesięcy! Bardzo cieszę się, że już niedługo będę miała okazję dowiedzieć się jak Jennifer L. Armentrout zakończy to wszystko. Chociaż przyznaję też, niezmiernie mi smutno, że to już koniec...

wydawnictwo: Feeria Young
polska premiera: 7 października 2015
Aplikacja zdaje się idealnie wpasowywać w obecny stan całej ludzkości. Powiedzmy sobie szczerzy, w dzisiejszych czasach mało kto nie korzysta z różnych wymyślnych aplikacji, nie mówiąc już o telefonach. Może nie dzieje się to w takim stopniu jak w książce, ale sądzę, że jesteśmy na dobrej drodze, aby do tego doprowadzić. Opis naprawdę dużo mówi, a z tego jestem w stanie wywnioskować, iż Lauren Miller stworzyła coś naprawdę wartego uwagi.


 wydawnictwo: Dreams
polska premiera: 12 października 2015
Słyszałam niedawno o Wszechświatach, ale przyznaję, że wcześniej w ogóle nie miałam pojęcia o istnieniu takiej książki. Opis tej historii niezmiernie mnie zaintrygował i od razu miałam chętkę na wczytaniu się w jej karty. W październiku premierę będzie miał już drugi tom, więc jest co nadrabiać. Dodam też, że okładki są po prostu obłędne!



wydawnictwo: Zysk
polska premiera: 19 października 2015
Nie przeczytałam pierwszego tomu, ale czytając jego recenzje byłam bardzo ciekawa historii Callie i Kaydena. Podobnie jak w przypadku wyżej wymienionych Wszechświatów mam wkrótce zamiar zapoznać się z pierwszym tomem, a drugi zostawić sobie na deser, jeżeli oczywiście nie zawiedzie mnie ta pozycja.



wydawnictwo: Feeria Young
polska premiera: 21 października 2015
Tak książka jest debiutem nastoletniej dziewczyny co było dla mnie małym zaskoczeniem, gdy się o tym dowiedziałam. W stosunku do debiutów mam mieszane uczucia, bo nigdy nie wiadomo czego się można po nich spodziewać. Po przeczytaniu opisu moje wątpliwości jeszcze bardziej się pogłębiły, bo nie wydaje się być porywający, sądzę  jednak, iż warto dać szansę tej książce i mam nadzieję, że będę miała ku temu okazję.


wydawnictwo: Bukowy Las
polska premiera: 7 października 2015
Kass Morgan skończyła pierwszym tom w takim miejscu, że zakrawa to o okrucieństwo! Gdy skończyłam od razu dosiadłam do komputera w poszukiwaniu czegoś co powie mi kiedy będę mogła przeczytać kontynuację. Nic nie znalazłam, ale na szczęście teraz już znam dokładną datę i mogę wpisać ją do mojego kalendarza w oczekiwaniu na to co tam znajdę.




wydawnictwo: Moondrive
polska premiera: 21 października 2015
Czytałam serię Wybrani tej autorki i przypadł mi do gustu jej styl i zarys fabuły. Wiem, że Tajemny ogień to będzie coś zupełnie innego, bo C.J. Daugherty wplotła tu wątek paranormalny. Bazując na samym opisie muszę stwierdzić, iż ta seria zapowiada się o wiele lepiej niż wypadli w moich oczach Wybrani.



wydawnictwo: Bukowy Las
polska premiera: 21 października 2015
Kolejna młodzieżówka, która zdaje się przypominać z zarysu fabuły książki wyjęte spod pióra Johna Greena. Nic oczywiście nikomu nie zarzucam, bo nawet nie czytałam tej książki i myślę, ze pani Niven stworzyła coś naprawdę interesującego. Widziałam opinie osoby, która przeczytała Wszystkie jasne miejsca, a z tej opinii wywnioskowałam, iż książka po prostu wbija w fotel, a ze takie książki to sama przyjemność to myślę ze dam szanse tej pozycji, jeśli wpadnie w moje ręce.

Layken



18 komentarzy:

  1. Najbardziej czekam na "Wszystkie jasne miejsca".
    "Czy wspominałam, że Cię kocham?" raczej mnie nie interesuję.
    Po resztę pewnie kiedyś sięgnę, ale nie mam pojęcia kiedy:P
    Pozdrawiam.

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W zasadzie to jak na razie żadna z tych książek nie zaciekawiła mnie na Tyle zebym nie mogła doczekać się jej premiery :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co? To już "Opposition" wychodzi, a ja jeszcze nie przeczytałam "Onyks"!?...Mam zamiar to niedługo nadrobić. "Tajemny ogień" również brzmi ciekawie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z zniecierpliwieniem czekam na "Opposition" :) Zaciekawiła mnie ostatnia pozycja. Sięgnę też po "Ocalenie Callie i Kaydena" (jak przeczytam 1 tom i mi się spodoba, a mam go w planach od dłuższego czasu)
    Pozdrawiam
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja ogromnie czekam na drugie wydanie debiutanckiej powieści Marty Kisiel "Dożywocie" i drugi tom Prawa Millenium czyli "Anioła Burz" :) Jednak gdyby nie fundusze to z chęcią sięgnęłabym po "Aplikacje", bo niesamowicie ciekawi mnie to wizja. Jest strasznie realistyczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa nowości z Feeri Young :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też październik zapowiedziami nie zachęca, ale ja tam się cieszę, bo muszę sporo pozycji nadrobić, a to będzie dobra okazja :D
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej chyba jestem ciekawa "Aplikacji" oraz "Wszechświatów" i już nie mogę doczekać się premiery ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  9. Okładki wydawnictwa Dreams są zwykle piękne, więc nic dziwnego, że takie są też okładki "Wszechświatów". Cóż, co do samej książki, czytałam pierwszą część już jakiś czas temu. Z tego co pamiętam, nawet mi się podobała, ale nie czuję ochoty przeczytania kolejnych części.

    Recenzandia

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej chyba czekam na wydanie "Wszystkich jasnych miejsc", bo od dawna mam chętkę na tę książkę. No i jeszcze ten nastoletni debiut trochę mnie nęci, a przecież nie lubię takich typowych 'YA' :P Ale okładka mówi sama za siebie ^*^
    Zapraszam na recenzję NAJGORSZEJ KSIĄŻKI MIESIĄCA!

    OdpowiedzUsuń
  11. Co? Druga część Callie i Kaydena? Tak szybko? To będę miała co sobie życzyć na urodziny! :D
    przystanek-bookstock.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba najbardziej nie mogę się doczekać finałowej części serii Lux! :D
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że uda mi się jakimś cudem zdobyć Aplikację :__:

    Pozdrawiam,
    Księgarz Cmentarny | The Warrior

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widzę raczej nic dla mnie w tym zestawieniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę o kontakt w sprawie Book Touru z "Plagą samobójców" na maila nathalie.pych[at]gmail.com z Twoim imieniem i nazwiskiem, adresem i podpisem, że jesteś z tego bloga :) Zamykam listę!

    OdpowiedzUsuń
  16. "Wszystkie jasne miejsca" trzeba kupić, już nie mogę się doczekać lektury.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra z http://pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. "Wszystkie jasne miejsca" trzeba kupić, już nie mogę się doczekać lektury.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra z http://pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń