wtorek, 20 października 2015

Be Room Cliff Book TAG


   Siemka, przygotowałam dla was TAG, do którego nominowała nas Verax z bloga Ona i on, czyli ich perspektywy, za co serdecznie dziękuję. :3 
    TAG ten polega na tym, że piszemy na karteczkach dwanaście imion książkowych bohaterów (dziewczyny piszą żeńskie postacie, natomiast chłopcy męskie), po czym w każdej z czterech rund losujemy po trzy kartki, a z nich wybieramy BE, czyli, którą z tych postaci chcielibyśmy być, ROOM postać, z którą chcielibyśmy dzielić pokój oraz CLIFF bohatera, którego zrzucilibyśmy z klifu. 
   Mam nadzieję, że dość zrozumiale napisałam zasady, a teraz zapraszam zabawy! :D

BOHATERKI, KTÓRE WYBRAŁAM:
1. Tessa (Diabelskie maszyny)
2. Clary (Dary Anioła)
3. Julia (Dotyk Julii)
4. Amy (W otchłani)
5. Alaska (Szukając Alaski)
6. Cia (Testy)
7. America (Rywalki)
8. Chloe (Dziewięć żyć Chloe King)
 9. Allie (Wybrani) 
10. Katy (Obsydian) 
11. Sky (Hopeless)
12.
Nora (Szeptem)

RUNDA 1
BE: Clary ROOM: Allie CLIFF: Julia

Oczywiście chcę być Clary, gdyż Dary Anioła to seria, dzięki której rozpoczęłam swoją historię z książkami i jest u mnie na pierwszym miejscu, a Clary to mądra, kochana, wrażliwa i odważna bohaterka, a poza tym miłość przystojnego Jace'a. :D Allie ze mną zamieszka, gdyż Julia za bardzo mnie irytuje i dlatego leci z klifu!

RUNDA 2
BE: Amy ROOM: America CLIFF: Nora

O ile dobrze pamiętam, w jakimś TAG-u pisałam już, że chciałabym być Amy, zwłaszcza dlatego, że leci ona w kosmos, a mnie bardzo fascynuje kosmos, gwiazdy i te sprawy. Myślę, że America będzie świetną współlokatorką, ponieważ ma fajny charakter i na pewno się dogadamy, a Nora ląduje za klifem, głównie dlatego, że w sumie nie pamiętam dokładnie czy ta postać mi się podobała czy też nie.

RUNDA 3
BE: Cia ROOM: Sky CLIFF: Chloe

Cia jest rozsądna, inteligentna, kreatywna, potrafi o siebie zadbać i przeżyć w nawet najbardziej krytycznych sytuacjach i właśnie dlatego wybrałam ją, jako postać, którą chcę być. Sky to delikatna, wrażliwa, ale także miła, sympatyczna i zabawna dziewczyna i myślę, że dobrze dzieliłoby się z nią pokój. Chloe zapraszam na klif, gdyż ogólnie nie podobała mi się trylogia Dziewięć żyć Chloe King, tak jak jej główna bohaterka.

RUNDA 4
BE: Tessa ROOM: Katy CLIFF: Alaska

Ta trójka to strasznie trudny wybór, chociażby dlatego, że wszystkie trzy postacie interesują się książkami oraz ogólnie lubię każdą z tych bohaterek. Zdecydowałam się, że będę Tessą, gdyż jest ona z mojej drugiej ulubionej serii, a poza tym jest bardzo mądra i odważna. Zamieszkam z Katy, ponieważ mogłabym z nią rozmawiać o książkach i prowadzić razem bloga. :D Niestety muszę zrzucić Alaskę, mimo iż jest jedną z moich ulubienic, ale powodem, dla którego leci, jest to, iż zostawiła biednego Milesa samego.

NOMINUJĘ:
What are you reading, Juliet
Szukaj magii... 
Cmentarz zapomnianych książek.

Shadow 

15 komentarzy:

  1. Hahha świetny pomysł na TAG, z chęcią go wykonam i dziękuję za nominację :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam tego TAGu, ale jest świetny! :D
    przystanek-bookstock.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag:)

    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie lubię ten Tag :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, że lubię Alaskę i to bardzo w tym zestawieniu również zepchnęłabym ją z klifu :D Buziaki!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę ciekawy tag i pewnie wykonam go z przyjaciółką jak zawsze będziemy się kucić kogo zabijamy a kogo nie xD
    http://tiggerssreads.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag, mam nadzieję że kiedyś będę miała okazję go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Julia momentami była irytująca, ale ja chyba nie zrzuciłabym jej z klifu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko dziękuję kochana za nominację. Na pewno wykonam. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tym tagiem, ale jest naprawdę fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ten tag ❤znam tak naprawdę tylko Tessę. Innych książek nie czytałam więc ciężko mi ocenić jak ja bym postąpiła.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za nominację! Już się biorę za pisanie. Wcześniej miałam problemy z internetem.

    OdpowiedzUsuń