sobota, 24 października 2015

Książkowe nowości [listopad]

Jesień rozgościła się już na dobre, a wraz z nią zimno czające się na przystankach autobusowych i nie tylko. Jesteście ciekawi jakie książki pomogą nam ją przetrwać wraz z gorącą herbatą i ciepłym swetrem? Zapraszam!


wydawnictwo: Feeria Young
polska premiera: 18 listopada 2015
ilość stron: 380
O tej książce nie słyszałam zupełnie nic. O autorze też nie. Jednak z tego powodu nie zamierzam odpuszczać sobie lektury tej książki, ponieważ jestem jej szalenie ciekawa. Jest to połączenie tego co w książkach najbardziej lubię. Chyba muszę sobie zapisać datę premiery Niezwyciężonej w kalendarzu, aby na pewno jej nie przegapić.



wydawnictwo: YA!
polska premiera: 4 listopada 2015 (II wydanie)
ilość stron: 459
Nie czytałam pierwszego wydania, ale sporo o nim słyszałam i wiem, że książka opiera się na popularnym niegdyś motywie wilkołaków. Niemniej jednak opis jest bardzo kuszący i myślę, że przy najbliższej okazji zapoznam się z Drżeniem.





wydawnictwo: Otwarte
polska premiera: 4 listopada 2015
ilość stron: 432
Powoli nadchodzi listopad i już coraz bardziej da się wyczuć świąteczny klimat, również w świecie wydawniczym. Podaruj mi miłość to zbiór dwunastu świątecznych opowiadań różnych autorów, jednych bardziej, drugich mniej znanych. Czytałam coś podobnego w zeszłym roku i było to fajnym doświadczeniem, więc myślę, że jak się uda to po tę książkę też sięgnę. A ta okładka!


wydawnictwo: Galeria Książki
polska premiera: 18 listopada 2015
ilość stron: 400
Syn jest czwartym już tomem Dawcy, którego miałam przyjemność czytać. Lekturę tej historii wspominam z ogromnym ciepłem, bo jest to książka niesamowita. Nie jest zwykłą młodzieżówką i polecam ją Wam wszystkim, bo nie sądzę, iż komuś mogłaby się ona nie spodobać. Tak się złożyło, że nie miałam możliwości przeczytania kolejnych tomów, ale mam nadzieję, że jak najszybciej będę mogła to nadrobić.


wydawnictwo: Akurat
polska premiera: 4 listopada 2015
ilość stron: 416
Fantastyka jest jednym z moich ulubionych gatunków, a z tego co słyszałam i czytałam, Imperium ognia jest jedną z lepszych książek w tej właśnie kategorii. Okładka bardzo tajemnicza, a opis ciekawy, więc myślę, że jak tylko nadarzy się okazja, to zapoznam się z Imperium ognia.




wydawnictwo: Papierowy księżyc
polska premiera: 25 listopada 2015
ilość tron: 400
Powiem szczerze, że pierwszy raz słyszę o tej serii. Wieczna więź jest drugim jej tomem, ale nie mam pojęcia czy jest warta czytania czy też nie. Z opisu wdaje się niczego sobie, bo pojawia się w niej wątek mitologiczny, a od pewnego czasu mam ochotę na coś z tej półki.




wydawnictwo: Feeria Young
polska premiera: 4 listopada 2015
ilość stron: 264
Opis wzbudził we mnie przeogromną ciekawość. Książka wydaje się być naprawdę ciekawa, przy czym bardzo pouczająca. Tytuł może i jest trochę mroczny, ale myślę, że książka sama w sobie taka nie jest i naprawdę bardzo chcę ją przeczytać.




Layken

18 komentarzy:

  1. Aktualnie czytam Imperium Ognia, ale niezbyt mi się podoba ;-; I dziękuję za wzbogacenie mi kilkoma książkami moją listę Must Have ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam z niecierpliwością na "Podaruj mi miłość":) Pozycja idealna do czytania w okresie świątecznym.

    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno przeczytam "Pojedynek" i "Imperium ognia". Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o żadnej z tych książek, więc trudno mi stwierdzić czy na którąś czekam jakoś szczególnie mocno.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe nowości się zapowiadają. Chyba najbardziej ciekawi mnie "Podaruj mi miłość" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie "Podaruj mi miłość" - jest to powieść, którą zażyczę sobie pod choinkę. Z miłą chęcią zobaczyłabym na swojej półce także "Imperium ognia", "Playlist for the dead" i "Pojedynek". Innymi jestem średnio zainteresowana. A Ty na jakie pozycje czekasz NAJbardziej? :)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję Fangirl!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd tylko zobaczyłam w zapowiedziach Pojedynek na niego czekam z największym utęsknieniem :> Ale równie mocno mam ochotę zapoznać się z Imperium ognia i Playlist for the death - mam przeczucie, że te trzy książki wkrótce zawładną blogosferą :>
      Również pozdrawiam

      Usuń
  7. Drżenie czytałam dawno temu i bardzo dużo faktów już pozapominałam - naprawdę BARDZO DUŻO. Pamiętam, że książka wtedy mi się podobała, ale utknęłam na trzecim tomie. Chyba będę musiała sięgnąć po raz kolejny po tom pierwszy i sprawdzić, czy warto czytać jeszcze raz, tym razem do końca :)
    Imperium ognia udało mi się przeczytać przedpremierowo i kurczę, to naprawdę dobra książka. O ile mnie okładka na początku nie przekonała, tak opis zaciekawił od razu. Jeśli uważasz, że to okładka jest tajemnicza, to od razu mogę uprzedzić, że to dopiero początek tego co skrywa jej zawartość ^^
    Bardzo chciałabym natomiast przeczytać Playlist of the dead! Och coś czuję, że ta książka działa na serce, jak sól na świeże rany, a nie ma to jak ulżyć sobie w duszy wypłakując się przy książce ^^
    Ciekawi mnie "Pojedynek" oraz "Podaruj mi miłość" - pamiętam jak każdy pisał, że "W śnieżną noc" wprowadza w ten świąteczny klimat, a ja tego w ogóle nie wyczułam, więc naprawdę chciałabym wiedzieć, czy "Podaruj mi miłość" jest w stanie to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo dobrego słyszałam o "Imperium ognia", na amerykańskim booktubie, więc jestem ciekawa tej książki. Poza tym uwielbiam świąteczny klimat i chętnie sięgnę po "Podaruj mi miłość"! W sumie jeszcze nie czuje, że święta się zbliżają, ale zapewne musi spaść pierwszy śnieg i tak dalej:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chcę przeczytać książkę podaruj mi miłość, podobno jest świetna. Pozdrawiam Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ember in the ashes - czekałam na tę książkę strasznie długo i w końcu się doczekałam. Mam ją już na swojej półce i muszę ją w końcu zacząć czytać :D pozostaje mi już tylko czekać na Podaruj mi miłość ;)

    raven-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie czeka oszczędzanie na święta, więc nici z książek w listopadzie i grudniu :( Choć na pewno rzucę się na najbliższą promocje w biedronce i czekam jeszcze, aż empik przyśle mi moje przedpremierowe zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz mam przygotowany szczegolowy plan na promcje w biedronce :D Plan przewiduje, ze zdaze przed innymi klientam, ktorzy prawdopodobnie wykupiliby najlepsze tytuly. Mam tylko nadzieje, ze w tych biedronkach, ktore odwiedze, bedzie to co chce :))

      Usuń
  12. Z owych lektur najbardziej kusi mnie "Podaruj mi miłość".

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze wydanie "Drżenia" było ładniejsze... "Pojedynek" i "Podaruj mi miłość" ciekawie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej chyba czekam na nowości od Feeria Young :D
    Pozdrawiam
    http://ksiazkomania-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog! :) Nominowaliśmy Cię do LIEBSTER BLOG AWARD, szczegóły u nas na blogu ;) Byłoby nam bardzo miło, gdybyś to wykonała :) Pozdrawiamy :)
    http://ksiazkowezacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cudowności, aż trudno zdecydować się na jedną ;)
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń