sobota, 31 października 2015

KultuSarny TAG Jesienny

Za zdjęcie bardzo dziękuję Dominice!


Za oknem wiatr i nieprzyjemnie niska temperatura, czyli jesień oczywiście. Dzisiaj będzie tematycznie, bo przygotowałam dla Was KultuSarny TAG Jesienny, do którego nominowała nas Lekturia z bloga Lekturia.. Zapraszam!

Jaka książka wydaje Ci się być idealna do czytania jesiennymi wieczorami?
Pamiętam jak rok temu w listopadzie czytałam Black Ice. Gdy wracam myślami do tego momentu natychmiast przypomina mi się niezwykły czas jaki spędziłam z tą historią. Koc i ciepła herbata idealnie dopełniły tej przygody, a chłód panujący za oknem tylko pomógł mi się wczuć w mroźny klimat tej książki.

Oglądałaś kiedyś film z motywem Halloween?
Tak, bodajże jakieś cztery lata temu. Nie pamiętam tylko jak on się nazywał. Wiem, że grała w nim Victoria Justice. Bohaterka, którą grała udała się wraz z rodziną do jakiegoś mrocznego dworku otrzymanego w spadku, po jej wuju(?), który był wilkołakiem, a potem okazało się, że jej brat jest wilkołakiem, a ona się zamieniła w wilkołaka, a na koniec walczyli z wampirami... Taa Halloween....

Suszyłaś kiedyś liście? Jeśli tak, to jaka książka padła ich ofiarą?
Nawet ostatnio, kiedy robiłam zielnik dendrologiczny :p Kiedy poszłam pozbierać liście, okazało się, że nie mam gdzie ich schować, bo nie wzięłam nic co by się do nich nadawało. No, ale że pod ręką miałam Burzę Julie Cross postanowiłam tam je schować. Co później nie okazało się takim złym pomysłem, bo ładnie się zasuszyły i wystarczyło je tylko zidentyfikować, co nie było już tak łatwe :p

Czy w którejś książce lub którymś filmie znalazłaś motyw świąt/obrzędów jesiennych?
Nie bardzo wiem, jak rozumieć święta/obrzędy jesienne, ale nie przypominam sobie, abym widziała czy czytała coś o tym.

Lubisz jesień? Jeśli tak to za co?
 Nie powiem, że czekam na jesień z zapartym tchem przez cały rok, bo nie czekam. Chociażby przez wzgląd na szkołę. Ale gdyby nie ten powrót do szkoły to jesień nie byłaby taka zła. Tylko wtedy możemy cieszyć się niezwykle urokliwymi widokami, które nam serwują kolorowe drzewa. Możemy też w wolny weekend otulić się ciepłym swetrem i z ciepłą herbatą lub gorącą kawą zasiąść do książki :>>

Nominuję:
Layken

12 komentarzy:

  1. Opis filmu powalający :D Ciekawy TAG i świetne odpowiedzi. Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Toś film opisała, nie ma co :D A tak poza tym to świetne odpowiedzi, muszę w końcu przeczytać "Black ice" :)
    Zapraszam na recenzję "Oddychając z trudem"!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam jeden większy minus jesieni od szkoły - zmienna pogoda ;P
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wykonanie nominacji:) "Lekturia z bloga Lekturia" - fajnie to brzmi:D nie pomyślałam o tym gdy zakładałam bloga, chciałam tylko by nazwa i nick były takie same.
    Najlepszy opis filmu xD

    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam Black Ice i bardzo miło wspominam tę książkę :') A jesień to 30% koców, 30% herbaty/kawy i 35% książek, cała reszta może się schować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie za bardzo lubię jesień, właśnie ze względu na powrót do szkoły, a oprócz tego przez niezbyt ciekawą pogodę. W zimny deszczowy dzień mam tylko ochotę siedzieć w domu i czytać książki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący tag. Też cały rok czekam na jesień. Lubię tę porę roku ze względu na klimat.
    Także widziałam ten film i niestety nie potrafię sobie przypomnieć tytułu. Mimo tego bardzo mi się podobał i chciałabym go jeszcze kiedyś oglądnąć.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten tag, sama wykonywałam go jakiś czas temu na blogu. :) Miło czytało mi się Twoje odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej nominowałam Cię/Was (zawsze mam ten problem :D) do Tagged Book TAG:
    http://przystanek-bookstock.blogspot.com/2015/11/tagged-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag! Ja uwielbiam jesień, jest to moja ulubiona pora roku :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tag! Ja uwielbiam jesień, jest to moja ulubiona pora roku :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń