poniedziałek, 30 listopada 2015

Książkowa Sztuka Book Tag

 Do tego tagu nominowała nas Dobraksiazka1! Zapraszam!

1. Najładniejsza okładka pojedynczej książki.
Mimo, że nie lubię okładek filmowych, to okładka "Love Rosie" bardzo mi się podoba, główniej dlatego, że jest tam Lily Collins, którą uwielbiam, ale także ma ona piękną kolorystykę.



2. Najbrzydsza okładka pojedynczej książki.
Myślę, że nie muszę tego komentować.


 
3. Najładniejsze okładki serii.
Moim zdaniem, najładniejsze okładki mają dwie serie, a mianowicie "W otchłani" oraz rywalki, natomiast jeśli miałabym zdecydować się na jedną, wybrałabym "W otchłani", gdyż uwielbiam motywy kosmosu.

 

4. Najbrzydsze okładki serii.
Nie lubię takich szarych, smutnych okładek, więc wybrałam cykl powieści Thomasa Sniegoskiego "Upadli".



5. Okładka zapadająca w pamięć.
Hmm, okładki serii "Rywalki", a najbardziej tomu pierwszego, ponieważ uwielbiam kolor niebieski.


6. Okładka niepasująca do treści.
Niestety, albo może powinnam napisać na szczęście nie spotkałam się z okładką, która nie pasowałaby do treści, a przynajmniej nie pamiętam abym na takową trafiła.

7. Strony białe czy żółte?
Białe

8. Strony cienkie czy grube?
Nie jestem pewna co autorka pytania ma na myśli, gdyż nie zwracam szczególnej uwagi na grubość stron i niestety nie mam pojęcia czym różni się cienka strona od grubej.

9. Okładka miękka czy twarda?
Zdecydowanie miękka.

10. Najlepsze wydawnictwo?
Trudny wybór, gdyż jest tak wiele świetnych książek z różnych wydawnictw, więc podam po prostu wydawnictwo moich ulubionych dwóch serii autorstwa Cassandry Clare, wydawictwo MAG.

Shadow 

11 komentarzy:

  1. Super odpowiedzi. Gratuluję nominacji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rywalki zapadają w pamięć, ich okładki są zdecydowanie przyciągające:) Pierwszy tom W otchłani chyba podoba mi się najbardziej:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ryyyyyyyywalki! :3 Choć wolę okładkę Jedynej, bo Ami jest na niej mega szczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi się okładka drugiego tomu trylogii "W otchłani". Świetne odpowiedzi i bardzo ciekawy TAG.
    Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rywalki mają cudowne okładki. Mi okładka love, Rosie nie przypadla do gustu.

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładki Rywalek są prześliczne *,*
    Też wolę białe strony, ale zauważyłam, że mało jest ich zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag:)
    Szczerze powiedziawszy przerażają mnie trochę oczy tej dziewczyny (najbrzydsza okładka). Tak się jakoś gapią w głąb duszyXD
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy wcześniej nie widziałam książki "Nieśmiertelny", ale muszę się zgodzić, że jej okładka nie jest zbyt ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za odpowiedź :* Ja uwielbiam okładkę Love, Rosie z tego względu, że jest na niej Sam Claflin <3 no i oczywiście całą serię Eliminacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz czytam TAG, na pytania którego umiem bez problemu odpowiedzieć:) Chyba kiedyś zrobię taki u siebie:) Lubię okładkę Love Rosie:)

    OdpowiedzUsuń