poniedziałek, 9 listopada 2015

Liebster Blog Award #7 #8

Dawno już tu nie było Liebster Blog Award, ale doszły kolejne nominacje, więc przyszedł czas na pytania od innych blogerów! Zapraszamy!

Siódma nominacja jest od Lunatyczki z bloga Blondie in wonderland. Blondie nominowała nas co prawda prawie dwa miesiące temu, ale w tym zamieszaniu tagowym LBA spadło na szary koniec. Wybacz kochana, że dopiero teraz, ale o to odpowiedzi:

1.Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Kiedyś już o tym wspomniałam przy okazji jakiegoś LBA. Pomysł na blogowanie wziął się stąd, że pewna strona internetowa zajmująca się książkami, ogłosiła nabór na recenzentów, więc postanowiłam spróbować. Pomysł z recenzjami spodobał mi się do tego stopnia, że stwierdziłam, iż jeżeli nie dostanę się do redakcji założę bloga na własną rękę. Jak się sprawy potoczyły jest chyba oczywiste, więc dodam tylko, że do swojego planu postanowiłam zwerbować Shadow i ... jesteśmy!

2.Gdybyś mogła "wymazać" dowolną postać z dowolnej książki, to kto by to był i dlaczego?
Trudne pytanie, ale odpowiedź jest zaskakująco prosta. Elena Gilbert. Jest to postać tak irytująca, że czytanie o niej doprawdy przyprawiało mnie o nietęga minę, a przeczytałam wszystkie części Pamiętników wampirów. Zamieniłabym ją na jakąś mniej irytującą bohaterkę.

3.Ulubiona rzecz w Twoim pokoju to...
Napisałabym, że książka, ale skoro ma być to jedna rzecz, to niech to będzie łóżko :)

4.Co widzisz przez okno swojego pokoju?
Różowy dom sąsiadów :)

5.Jaki jest znienawidzony przez Ciebie przedmiot szkolny?
 W tym roku nie ma jakiegoś przedmiotu, który darzyłabym szczególną nienawiścią, ale myślę, że język niemiecki się w to wpisuje.

6.Używasz zakładek, czy przypadkowych papierków?
To zależy. Jeżeli odłożę zakładkę na półkę z książkami, i nie mam jej akurat pod ręką, a chcę zaznaczyć, gdzie skończyłam czytać to biorę coś co mam pod ręką. Telefon. Pilot. Skarpetę...

7.Jaki jest Twój ulubiony cytat?
Nie mam jakiegoś specjalnie ulubionego, ale ostatnio wpadł mi w oko ten i chcę, żeby jak najwięcej osób go poznało, bo jest naprawdę świetny i... życiowy ;D Cytat z książki Zaplątani Emmy Chase.
"Lekcja dla was: jeżeli powiecie dziecku, że czegoś nie może zrobić, zgadnijcie, jaka będzie pierwsza rzecz, którą zrobi, gdy odwrócicie się plecami. No właśnie. Mężczyźni działają w ten sam sposób."
 8.Jakiej piosenki ostatnio nie możesz przestać słuchać?
Nie dalej jak dwa dni temu, przesłuchałam na you tube z ciekawości piosenkę Drag me down - One Direction, bo pojawiało się bardzo dużo coverów i ... przepadłam. Nawet teraz, gdy piszę te odpowiedzi Drag me down rozbrzmiewa w moich słuchawkach.

9.Jesteś na coś uczulona?
Liczy się uczulenie na szkołę?

10.Do szkoły jeździsz autobusem/samochodem/rowerem czy chodzisz na pieszo?
Z tego względu, iż mieszkam kawałek za Toruniem, dojeżdżam ze swojej wioski samochodem na autobus miejski, którym dojeżdżam już prosto do szkoły.

11.Kim chciałabyś być w przyszłości?
W technikum uczę się na technika architektury krajobrazu i jest to zawód, w którym widzę siebie w przyszłości. Lecz ostatnimi czasy, zamarzyło mi się studiowanie filologi angielskiej, a po tym zostanie tłumaczem, bo kocham angielski i kocham książki, a jak dodać do tego pracę w domu? Dla mnie bomba :>

Layken

Kolejną nominację dostałyśmy od Pauliny, Piotra i Karoliny z bloga Książkowe zacisze

1. Masz jakieś lęki? (klaustrofobia, lęk wysokości itp.)
Mam lęk przed ćmami (XD) i pająkami.
 
2. Czy chciałbyś/chciałabyś mieć tatuaż? Jeśli tak, to jaki? No chyba że już masz to pochwal się jaki ;)
Chciałabym na nadgarstku lub obojczyku, lecz jeszcze nie wiem jaki.

3. Jesteś introwertykiem, czy ekstrawertykiem?
Nie do końca ogarniam te pojęcia, lecz jeśli dobrze przeczytałam w google to raczej introwertykiem.

4. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Niebieski.
 
5. Jaki jest najlepszy prezent, jaki kiedykolwiek dostałeś/dostałaś?
Hmm trudne pytanie, bo wiele prezentów mnie cieszyło, ale chyba takie najbardziej sprawiające mi radość są prezenty od mojego chłopaka. Oczywiście nie na tej zasadzie, że jestem jakąś materialistką, ale wiadomo, że to cieszy kiedy chłopak podaruje nam chociażby kwiatka, to od razu wywołuje uśmiech na twarzy. :)

6. Jak Cię nazywają znajomi?
Po prostu Marta, ewentualnie Marcia.
 
7. Opowiedz swój najdziwniejszy sen ;)
Pierwszy sen, który przyszedł mi do głowy to taki, w którym uciekałam w jakimś dziwnym nawiedzonym domu przed takim śmiesznym duchem i tak uciekałam i uciekałam w nieskończoność przez ten sam korytarz. XD
 
8. Wierzysz w zjawiska paranormalne?
Zależy jakie, ale wierze.
 
9. Co sprawia, że się uśmiechasz?
Hmm, przyjaciele, mój chłopak, ksiśżki czasem :D

10. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Zdecydowanie lato! Mam dość zimna, a zima jeszcze się nie zaczęła. :(

11. Do jakiego kraju chciałbyś/chciałabyś się udać w podróż? 
Hiszpania! <3
Shadow

9 komentarzy:

  1. O matko! Ćmy i pająki i łabędzie i windy to najstraszniejsze co może być! Ja strasznie chcę tatuaż na przedramieniu i myślałam o konturowej mapie świata.
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćmy i pająki są straszne. W ogóle, wszystkie owady mnie przerażają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także się boję ciem. Fuu!
    Gdybym ja widziała przez okno różowy dom to chyba bym zwariowała. Nie znoszę tego koloru od zawsze.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, świetne odpowiedzi. A no i też się boję ciem, dotąd pamiętam, jak w wakacje wpadła mi do pokoju, taka duża i... brr... wolę sobie nie przypominać. Zresztą jak dla mnie to nawet motyle potrafią być przerażające :D
    U mnie recenzja "Co, jeśli"!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za, Elena powinna zniknąć, bo to ona burzy całą przyjemność lektury. Okropna postać! ;)
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też miałam uczulenie na szkołę :) Pocieszę cię - wyrasta się z tego po napisaniu matury :D
    Pozdrawiam,
    Książkomania

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaaak, Elenę powinni zabić zaraz na początku. Ile by wtedy i książka i serial zyskały na wartości :D

    OdpowiedzUsuń