poniedziałek, 23 listopada 2015

Liebster Blog Award #9 #10

Oto kolejne nominacje! Za pierwszą z nich serdecznie dziękujemy Oli z bloga Pomiędzy książkami
 :>
1. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Hmm, zawsze kiedy ktoś zada mi to pytanie, przychodzi mi do głowy milion myśli, ale nic nie jest na tyle ważne, aby dostało miano największego marzenia, więc myślę, że po prostu chciałabym być zawsze szczęśliwa i zdrowa, nic mi więcej nie potrzeba.

2.Z którym bohaterem utożsamiasz się najbardziej?
Trudne pytanie, gdyż każdy bohater ma jakąś cechę, która mi się nie podoba, a za to wiele bohaterów ma takie, które świetnie opisują mnie samą. Jednak najbardziej bliska memu sercu jest Tessa z "Diabelskich maszyn", gdyż jest inteligenta, wrażliwa, roztropna, miła. Wybrałam nawet imię przy bierzmowaniu Teresa, częściowo z myślą o niej.

3.Jesteś optymistą, pesymistą czy może realistą? 
Raczej realistą, chociaż to zależy od sytuacji.

4.Od czego jesteś uzależniony? 
Od książek i niestety od telefonu lub jak kto woli od kontaktowania się bez przerwy z innymi osobami , bo telefon sam w sobie nie jest mi potrzebny. 

5.Kto jest Twoją fikcyjną miłością?
Jeśli liczy się serial  (nie czytałam książek) to Damon z "Pamiętników Wampirów" <3
A jeżeli tylko książki to Jace z "Darów Anioła". 

6.Jakie masz zainteresowania poza czytelnictwem?
Piłka nożna, jazda na rowerze, muzyka :)

7.Dopasuj do 3 książek po 1 utworze muzycznym, który kojarzy Ci się z tymi powieściami.
"Miasto szkła" - "Give me love" Ed Sheeran
 "Hopeless" - "Obiecuję Ci" Buka, Rahim ft. Natalia Nykiel
"Obsydian" - "Zielone ufoludki" Fasolki (tak, nie mam pomysłu) XD

8.Kim chciałeś zostać, gdy byłeś mały?
Trochę tego było. Raz weterynarz, potem aktorka czy piosenkarka, fryzjerka i tak co tydzień coś innego :D

9.Jakiej muzyki słuchasz?
Różnie, ale przeważnie rap.

10.Czy płaczesz na książkach?   
Zależy jakich, ale zdarza się.
   
11.Dlaczego założyłeś bloga? 
Ponieważ poprosiła mnie o to kuzynka - Layken, więc czemu nie :)
 Shadow

 Kolejna nominacja przybyła od Judyty z bloga House of readers

1.Jaka seria/trylogia nie podobała Ci się na tyle, że nie sięgnęłaś po kontynuację?
 Od razu przyszedł mi na myśl Więzień labiryntu. Nie t, ze mi się nie podobał, ale powiedzmy, że jakoś nie czułam potrzeby sięgnięcia po kolejne części. Chociaż sądzę, że wkrótce po nie sięgnę, tak z ciekawości.

2.Wymień 3 rzeczy, których utrata byłaby dla Ciebie bardzo bolesna. 
Książki - nie wiem, czy mogę zaliczyć je jako jedną rzecz, ale chybabym się załamała, gdyby mi je ktoś odebrał.
Komputer - chyba nie przeżyłabym bez dostępu do bloga,  sportowych faktów i facebooka, który tak na marginesie służy mi ostatnio dość sporadycznie.
 Muzyka - wszystko co robię, czy to jadę autobusem, czy piszę coś na bloga, czy się uczę, czy czytam - ma podkład muzyczny. Nie potrafię robić nic bez słuchawek i i nut ulubionych kawałków z nich płynących.

3.Czy zdarzyło Ci się kiedyś wyżej ocenić ekranizację od książki? 
Nie. Chociaż byłam tego bardzo bliska, gdy obejrzałam Zostań, jeśli kochasz, a potem przeczytałam  książkę, lecz to głównie przez muzykę, która była wprost cudna. I koniec końców pozostawiłam i film i książkę na tym samym poziomie.

4.Czy grasz w jakieś gry komputerowe? 
Nie. Kiedyś grywałam w simsy, ale mój komputer tego nie wytrzymywał, więc dałam sobie spokój. Teraz w sumie nawet nie miałabym na to czasu.

5.Wymień 3 swoje ulubione seriale. 
Przyjaciele - najlepszy serial ever.
Niania - najlepszy serial ever, po polsku.
Drake i Josh - najlepszy serial dzieciństwa! Czemu nie jest już emitowany?? :'c

6.Jaka jest Twoja ulubiona książka? I jakiego aktora/aktorkę widziałbyś w roli głównej, gdyby miała powstać ekranizacja.
Mam od groma ulubionych książek, ale podam jakąś, która nie ma ekranizacji. Niech będzie Obsydian, a w roli Daemona widziałabym Chrisa Hemswortha :>

7. Jaka była najnudniejsza książka jaką czytałaś?
Upadli autorstwa Lauren Kate. Chyba jeszcze nigdy nie wynudziłam się tak podczas czytania książki...

8. Czy zdarzyło Ci się zarwać noc czytając jakąś powieść? Jeśli tak to jaką?
Miało to miejsce dokładnie raz, a powodem tego było fenomenalne Hopeless.

9. Czy kiedykolwiek podobało Ci się jakieś opowiadanie na tyle, że pragnęłaś przeczytać kontynuację w postaci pełnowymiarowej książki?
Może nie jest to opowiadanie, ale zaczątek książki, że tak powiem. Dziewczyna zamieszczała kolejne rozdziały swej historii na blogu, który przypadkowo odkryłam i moim zdaniem to opowiadanie ma absolutne predyspozycje do stania się książką, tylko szkoda, że z drugą częścią coś nie wypaliło....

10. Gdybyś wygrała 100 milionów złotych co byś zrobiła?
Chyba nie będzie to zaskoczeniem, jeśli odpowiem, że kupiłabym książki?

11. Jakie jest Twoje ulubione przysłowie?
 Tak szczerze, to nie mam ulubionego przysłowia, więc pozostawię to pytanie bez odpowiedzi :p
Layken
NOMINACJE
medycy-nie-gesi.blogspot.com
suomianne.blogspot.com
ich-perspektywy.blogspot.com
blondie-in-wonderland.blogspot.com

PYTANIA
1.Czy kiedykolwiek książka wciągnęła Cię na tyle, że zapomniałaś o czymś absolutnie ważnym? 
2.Czy była kiedyś w Twoim życiu lektura, która mimo początkowych niechęci bardzo Ci się spodobała?
3.Jaka jest największa suma, którą wydałaś na książki, za jednym razem?
4.Czy ktoś z Twojego otoczenia wie, że prowadzisz książkowego bloga? Kto?
5.Żałowałaś kiedykolwiek, że dołączyłaś do blogerów?
6.Masz jakieś zainteresowanie czy hobby, któremu poświęcasz tyle samo (a może więcej?) czasu, co książkom?
7.Czego najbardziej żałujesz?
8.Jaka była najbardziej zawstydzająca sytuacja w Twoim życiu?
9.Lubisz wątki romantyczne w książkach?
10.Masz coś, co wyróżnia Cię spośród tłumów?
11.Co byś zrobiła, gdybyś spotkała swoją ulubioną postać książkową?


 
 

12 komentarzy:

  1. Kiedyś tez pogrywałam w Simsy, ale u mnie zawsze wyglądało to tak, że budowałam dom, tworzyłam sima i grałam nim chwilę - potem go uśmiercałam i zaczynałam od nowa :P
    "Hopeless" to cudowna książka ❤
    Bardzo Ci dziękuję za świetne odpowiedzi na moje pytania :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, bardzo dziękuję za nominację, tylko obawiam się, że z moim tempem odpowiadania na tagi, trochę na odpowiedź trzeba będzie poczekać. xD
    A ja właśnie jestem po pierwszej części Więźnia labiryntu i właśnie się zastanawiam, czy sięgnąć po kolejną. Może jak będzie w bibliotece, to czemu nie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację, pytania się ciekawe, więc postaram się jak najszybciej się za nie zabrać :) Uwielbiam Nianię <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Damon i jego oczy ♥
    Już któryś raz widzę, że osoba nie zarywająca nocki zrobiła wyjątek dla "Hopeless", a to o czymś świadczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te wpisy z serii LBA, bo zawsze można dowiedzieć się czegoś nowego o autorze bloga. :) Ciekawe odpowiedzi, w tym i "Give me love" wspaniałego Eda widzę. :3
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedną z moich serialowych miłości również jest Damon :D
    Mi książka "Zostań jeśli kochasz" niezbyt przypadła do gustu, ale za to film uwielbiam. Jednak to chyba tylko jeden taki przypadek, kiedy ekranizacja była dla mnie lepsza ;)
    Aleja Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutkie odpowiedzi. ;) Szkoda, że się nudziłaś podczas czytania "Upadłych", bo mi się ta książka podobała.
    Pozdrawiam,
    http://in-the-book-word.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Tessę, ogólnie całe Diabelskie Maszyny. O, pamiętam D&J! Kochałam ten serial :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tessa! <3
    Nie dziwię się, że zarwałaś noc dla Hopeless, ta książka jest niesamowita!
    Ooo, Friends - ten serial to życie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wpisy typu LBA :) Dzięki nim można się tyle dowiedzieć o autorach blogów ;)
    Jace ♥ moja miłość ♥

    Pozdrawiamy :)
    http://ksiazkowezacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń