poniedziałek, 16 listopada 2015

Tagged Book TAG

Do tego tagu nominowała nas Magda z bloga Przystanek Bookstock za co bardzo dziękujemy! :>

Albo Albo Book TAG, czyli książka, co do której nie możesz się zdecydować, czy Ci się podobała, czy nie.
Takie właśnie mieszane uczucia mam do książki L. J. Smith "Świat nocy" tom 1, gdyż jest to zbiór krótkich opowiadań i tak jak bardzo podobało mi się pierwsze z nich, tak dwa pozostałe niezbyt przypadły mi do gustu i właściwie już nie pamiętam o czym one były.

Coffee Book TAG, czyli książka dla koneserów.
Hmm, myślę, że pasowałaby tutaj któraś z powieści Kinga.

My Little Pony Book TAG, czyli książka dla dzieci, z którą zapoznałeś się dopiero niedawno.
"Doktor Dolittle", jako że była to lektura szkolna mojej młodszej siostry. :D


Social Media Book Tag, czyli bardzo znana książka, na punkcie której wiele osób ma bzika.
Myślę, że Harry Potter, za którym osobiście nie przepadam. 

Disney Book TAG, czyli książka, do której wszyscy oprócz Ciebie mają jakiś sentyment.
I tutaj ponownie wymieniłabym Harry'ego Pottera. 
 
Polscy Booktuberzy Book TAG, czyli książka/seria, która ma dużo bohaterów.
Seria "Wybrani" ma tak wielu bohaterów, że już nie pamiętam kto był kim i i mion większości z nich. 

Book TMI Book TAG, czyli książka, która jest długa, a mimo to przeczytałeś ją w mgnieniu oka.
"Miasto kości" to książka, którą przeczytałam najszybciej ze wszystkich, a przeczytałam ją w niecałe dwa dni, mimo że liczy 512 stron. 

Zombie Apocalypse Book Tag, czyli książka, która teoretycznie powinna być straszna, ale ciebie nie przestraszyła.
Hm, niestety nie mam typu do tej kategorii, ponieważ nie czytuję książek z gatunku horror, a przynajmniej na razie nie miałam okazji takiej przeczytać. (Jeśli jakieś polecacie, możecie napisać w komentarzu. ;))

7 deadly sins Book TAG, czyli książka, której bohater ma coś na sumieniu.
Pierwsza książka, o której pomyślałam to "Testy", lecz nie będę pisać z jakiego powodu, gdyż nie chcę nikomu zaspojlerować. ;)

Big book Book TAG, czyli książka, której bohater zmaga się z otyłością.
Chyba nie czytałam takiej książki.

Tagged Book TAG, czyli nominuję kilka osób:
Shadow
 

11 komentarzy:

  1. O! Tag o tagach! Widzę go pierwszy raz. Bardzo pomysłowy:) Super odpowiedzi. Też nie szaleję na punkcie Harry'ego Pottera. Szczerze to uważam, że filmy są lepsze, mają specjalny klimat, którego nie zaznałam czytając (fani proszę, nie bijcie :D )

    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubisz Harrego Pottera. Lepiej się do tego przede mną nie przyznawaj hahha. Nigdy nie widziałam tego tagu, więc z chęcią go zrobię. Dziękuję za nominację!

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo bardzo fajny TAG, zrobię go na pewno :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcesz horror? To musisz przeczytać Kinga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, naprawdę świetny TAG, a odpowiedzi jeszcze lepsze :) A "Miasto kości" nie spodobało mi się tak bardzo, ale kolejne tomy już tak, teraz to jedna z moich ulubionych serii ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również pochłonęłam "Miasto kości" błyskawicznie, ale cóż się dziwić, ta książka jest świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miasto Kości mam w planach. W piątek zamierzam kupić pierwszy tom.
    HP jeszcze przede mną, ale nie wiem czy po niego sięgnę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miasto kości pochłonęłam, wciąga niesamowicie :D tag o tagach ciekawie :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ja też nie mam sentymentu do Harrego Pottera ponieważ go nawet nie czytałam. Dziękuję za nominację, już wykonałam tag.
    Buziaki!
    http://filigranoowa.blogspot.com/2015/11/jaki-sens-ma-zycie-jesli-nie-do-konca.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie przepadam za horrorami, czytałam pięć książek Kinga i żadna mnie nie zachwyciła, w dodatku ostatnio sparzyłam się na "Wypowiedz jej imię", więc od tego gatunku chyba będę się już trzymała z daleka.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy tag. Ale jestem naprawdę w szoku, dawno nie spotkałam się z kimś kto nie przepada za Potterem :D
    A King nie tylko dla koneserów - ja thrillerów nie lubię, a książka Kinga okazała się ciekawym doświadczeniem!
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń