czwartek, 10 grudnia 2015

Darmowe książki dla Blogerek!



Wydawnictwo Wymownia przygotowało akcję, do której zaprasza wszystkie chętne Blogerki!

"Jesteśmy wydawnictwem z pasją i chcielibyśmy podzielić się z Tobą nie tylko naszym zamiłowaniem do książek, ale również naszymi książkami. I to zupełnie za darmo. Jeśli zainteresuje Cię nasza inicjatywa, będziesz otrzymywać na swój adres mailowy ebooki i audiobooki zupełnie za darmo. Maile będziemy wysyłać regularnie, co pewien czas, byś mogła znaleźć dla siebie coś wśród literatury, którą Ci zaproponujemy. Książki pochodzić będą z naszego wydawnictwa oraz z pozycji literackich dostępnych w domenie publicznej."

Jeżeli jesteście zainteresowane ta akcją tak samo jak my to zapraszamy po więcej informacji, które znajdziecie po tym linkiem -> http://wymownia.pl/darmowe-ebooki-dla-blogerek/!!

11 komentarzy:

  1. Ech, wolę papierowe książki. ;/

    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nie cierpię ebooków :(
    www.lekturia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię e-booków, bo od długiego czytania bolą mnie oczy. Jednak zdecyduje się na tą propozycję, bo nie zawsze starczy miejsca, aby zabrać książkę do szkoły :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie przepadam za ebookami, aczkolwiek może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jednak wolę papierowe książki, jakoś nie mogę przekonać się do e-booków :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanowię się. Głównie dlatego że nie mam czytnika ale może to będzie dobry pomysł na prezent od Mikołaja? ;D

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To brzmi niemal zbyt pięknie, żeby mogło być prawdziwe! Bardzo chętnie dowiem się więcej o tej akcji.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tej akcji, ale gdy doczytałam, że chodzi o e-booki, wszystko legło w gruzach. Niestety, czytnika nie posiadam i raczej nie zapowiada się, by miało to się zmienić. Jednak akcja sama w sobie jest pomysłem całkiem dobrym - w końcu to łatwy dostęp do bazy książek dla ludzi, którzy czytają głównie z udziałem czytnika. A i "śmiertelnicy" mogliby na tym skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze się zastanawiam nad przystąpieniem do akcji, choć przyznam, że odpowiada mi niezobowiązujący tryb uczestnictwa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta akcja. Co prawda wolę ksiazki papierowe ale warto się tą akcją zainteresować.
    Pozdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna akcja :) Musze się zastanowić :)
    Pozdrawiam,
    Książkomania

    OdpowiedzUsuń