niedziela, 20 grudnia 2015

Książkowe nowości [styczeń]

Nowy rok się zbliża, a więc nie może zabraknąć towarzyszących mu nowości książkowych! Jesteście ciekawi, co takiego przyniesie nam styczeń? Zapraszam!

polska premiera: 13 stycznia 2016
wydawnictwo: W.A.B.
Czytałam tylko pierwszy tom, ale czeka już na mnie drugi, który mam nadzieje będzie dotrzymywał poziomu pierwszemu, bo historia napisana tam przez Colleen Hoover chwyta za serce i daje do myślenia, dlatego chciałabym przeczytać równie dobrą kontynuacje. Ta dziewczyna jest trzecim tomem i w sumie jestem ciekawa, co się tam znajdzie i jak udało się przedstawić tę historię w trzech tomach.



polska premiera: 13 stycznia 2016
wydawnictwo: YA!
Na pierwszy rzut oka książka wydaje się być bardzo ciekawa, a szczególnie dlatego, że występuje w niej motyw podróży w czasie, który w książkach po prostu uwielbiam! Zobaczymy jak to będzie za drugim 'rzutem', ale już teraz książka wędruję na moją listę 'chcę przeczytać', a mnie pozostaje mieć nadzieję, że z portfela uda się wyskrobać na nią pieniądze!




polska premiera: 13 stycznia 2016
wydawnictwo: Feeria Young
Niedawno przeczytałam pierwszy tom i jestem niesamowicie szczęśliwa, że już niedługo premierę będzie miał drugi, bo jestem naprawdę ciekawa, jak dalej potoczą się losy Sloane i Jamesa, a z opisu wynika, że możliwy jest chyba każdy scenariusz! Oby tylko Kuracja samobójców była tak dobra, jak jej poprzedniczka, a będę usatysfakcjonowana!




polska premiera: 13 stycznia 2016
wydawnictwo: Galeria Książki
Chyba nigdy nie czytałam książki, której rzeczywistość wykreowana jest w świecie zamieszkanym przez Trolle (kimkolwiek są), więc myślę, że może to być coś świeżego, co wprowadzi trochę różnorodności w powtarzających się ciągle schematach. Opis jest na tyle intrygujący, że z chęcią sięgnęłabym po Porwaną pieśniarkę :>




polska premiera: 13 stycznia 2016
wydawnictwo: Feeria Young
Ta książka wydaje się różnić od tych, po które sięgam zazwyczaj. Sądzę, że jest jedną z tych, które można zaliczyć do młodzieżowych horrorów, o których niedawno przekonałam się, że nie są wcale takie złe. Ciekawi mnie ta pozycja, a okładka dodatkowo sprawia, że mam ochotę przeczytać Złe dziewczyny nie umierają.




polska premiera: 19 stycznia 2016
wydawnictwo: Amber
Kłamstwa o prawdzie wydają się być takim typowym odzwierciedleniem powieści New Adult, co tak szczerze, nawet mi się podoba. Lubię ten gatunek, a choć nie lubię schematów, to mam przeczucie, że ta książka, będzie miała w sobie coś wyjątkowego.





Layken

18 komentarzy:

  1. Pozycją obowiązkową jest dla mnie Kuracja samobójców ♥ Jestem tak strasznie ciekawa, jak to się dalej potoczy!
    "Ta dziewczyna" również jest na mojej liście. Poprzedni tomy czytałam i na pewno sięgnę i po ten. Mam nadzieję, że według ciebie drugi tom dorówna pierwszemu, moim zdaniem odrobinę mu zabrakło :)
    Jestem zaintrygowana "Złe dziewczyny nie umierają" bardzo mnie intrygują, gdyż raczej nie książek o takim motywie :)
    "Kłamstwa o prawdzie" także wzbudzają moją ciekawość ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na nową książkę pani Coover i ostatnią część PLL :D
    Pozdrawiam, Julka z bloga karmeloweczytadla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie żadna mniue nie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacznijmy od początku - nie czytałam nic autorstwa Hoover. Wiem, że to pani, która zdecydowanie gra swoim czytelnikom na emocjach, ale mimo wszystko nie potrafię się do niej przekonać.
    Podróże w czasie? Chyba nic nie zastąpi tutaj mojej ukochanej "Trylogii Czasu", a nielubiane przeze mnie wydawnictwo YA tym bardziej nie zachęca mnie do lektury.
    Nie czytałam pierwszej części "Plagi samobójców" i nawet miałam zamiar niedawno po nią sięgnąć, ale przeczytałam parę negatywnych recenzji i mi się odechciało.
    "Porwana pieśniarka" to powieść, o której słyszę pierwszy raz i na pewno nie ostatni, bo z pewnością dopiszę ją do mojego TBR! Uwielbiam takie klimaty, czuję, że takie wydawnictwo jak Galeria Książki nie dopuściłaby do swych zbiorów żadnego niewypału, także niech data premiery nadchodzi szybko!
    "Złe dziewczyny nie umierają" widziałam już w zapowiedziach u Minni i powtórzę się, że jestem nimi bardzo zaintrygowana. Też uważam, że młodzieżówki z motywem horroru nie są takie złe i zamierzam odrobinę poszerzyć moją znajomość właśnie takich książek.
    No i "Kłamstwa o prawdzie"... nie uważasz, że jak na Amber to okładka powala? :D Zdecydowanie muszę ją przeczytać, chociaż jest to niezbyt lubiane przeze mnie young adult i troszeczkę boję się schematów, które Courtney Stevens mogłaby tutaj zawrzeć. Ale i tak jestem jej bardzo ciekawa!
    Wspominałam już, że uwielbiam Twoje zapowiedzi, a jednocześnie ich nienaiwdzę, bo przyprawiają mój portfel o kompletny zawał serca? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na recenzję "Rywalek"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się! Mój portfel ma podobny syndrom z każdym nowym miesiącem! Taka już niestety jego rola.. :D
      Również pozdrawiam

      Usuń
  5. Póki co nie czekam na żadną książkę, ale pewnie to się jeszcze zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na "Kurację samobójców" i "Porwaną pieśniarkę" ^^

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się nie mogę doczekać stycznia i tych cudownych książek :D
    Na pewno przeczytam "Armadę", której nie wymieniłaś. Natomiast z tych tytułów, które podałaś bardzo interesuje mnie "Złe dziewczyny nie umierają". Pozdrawiam :d
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo ciekawych pozycji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa Tej dziewczyny, bo sama jestem już po drugim tomie i z chęcią dowiedziałabym się jak historia się kończy:)
    Tu i teraz na pewno zainteresuje się bardziej, bardzo lubię motyw podróży w czasie! :D
    Porwana pieśniarka ma coś w sobie co sprawia, że chce się ją przeczytać. Opis interesujący! Pozdrawiam:)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiadają się świetne nowości. Już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem mega zafascynowana Pieśniarką! :D
    Czytałam trochę o tej książce, jednak mało piszą :D
    Pozdrawiam :*
    http://fantastyczneksiazkix3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. "Kurację samobójców" muszę poznać. Pierwszy tom zrobił na mnie świetne wrażenie, dosłownie go pochłonęłam :)
    Pozdrawiam świątecznie :)
    www.lustrorzeczywistosci.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Hoover już nam, także nie muszę czekać. Ciekawią mnie za to Kłamstwa o prawdzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja jeszcze nie wiem na co czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam pierwszy i drugi tom Pułapki uczuć, więc mam nadzieję, że trzecia część też będzie miała wysoki poziom :)

    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. "Porwana pieśniarka" zapowiada się niesamowicie, ciekawi mnie także nowa powieść Ann Brashares :D
    https://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej jestem ciekawa Pieśniarki, ale Ta dziewczyna również zapowiada się interesująco. Mam nadzieję, że te książki wpadną w moje ręce :D

    OdpowiedzUsuń