piątek, 19 lutego 2016

Książkowe nowości [marzec]

Mimo że to dopiero marzec, a przysłowie mówi 'W marcu jak w garncu' to właśnie ten miesiąc zapowiada się iście gorąco w świecie wydawniczym! Zapraszam!

polska premiera: 2 marca 2016
wydawnictwo: Otwarte
Nawet nie macie pojęcia, jaka szczęśliwa byłam w momencie, w którym ujrzałam tę książkę z datą premiery na marzec! AAAA!!! Uśmiech nie schodził mi z twarzy, a kilka screenów dodatkowo zapełniło pamięć mojego telefonu, abym przypadkiem nie zapomniała. Chociaż to i tak nie możliwe!! Jestem tak podekscytowana, że nawet nie potrafię tego wyrazić! I tak bardzo się cieszę, że Wydawnictwo Otwarte zdecydowało się na oryginalną okładkę, bo jest wprost prześliczna! Dziękuję!!


polska premiera: 16 marca 2016
wydawnictwo: HarperCollins
Jest to już czwarty tom Kronik białego królika, a ja nie znam jeszcze nawet pierwszego. W moich bardzo odległych planach jest ta seria, jednakże jakoś specjalnie mnie do niej nie ciągnie. Mam nadzieję, że gdy już po nią sięgnę spodoba mi się na tyle, że dotrwam aż do czwartego tomu.





polska premiera:30 marca 2016
wydawnictwo: HarperCollins
Słyszałam o tej książce sporą ilość czasu temu, jeszcze zanim się dowiedziałam, że zostanie wydana w Polsce. Tytuł powiedział mi bardzo dużo i chociaż z pozoru wydaje się to być przeciętne i schematyczne New Adult to ja akurat mam słabość do tego gatunku, więc z chęcią sięgnę po tę historię, jeśli nadarzy się taka okazja.




polska premiera: 16 marca 2016
wydawnictwo: HarperCollins
Rzadko można spotkać książki, w których wątkiem przewodnim jest przyjaźń bez podtekstów seksualnych i chyba to tak bardzo mnie do tej książki przekonuje. Mimo moich słabości do NA, mam ochotę na coś oryginalnego, bo nie ukrywajmy, że czytanie w kółko tego samego może się po jakimś czasie znudzić. Ktoś taki jak ty wydaje się być dobrą książką na odpoczynek od tego co w dużej mierze oferują nam inni autorzy.



polska premiera: 9 marca 2016
wydawnictwo: Filia
Kolejna książka, na którą czekałam od kiedy tylko o niej usłyszałam. Jennifer L. Armentrout to autorka jednej z moich ulubionych serii i wszystko spod jej pióra biorę w ciemno. Być może Dark Elements nie będzie tak dobre jak seria Lux, ale do pani Jennifer mam wielki sentyment i nawet jeśli wszyscy będą mieszać Ognisty pocałunek z błotem to ja i tak będę chciała przeczytać tę książkę.



 polska premiera: 30 marca 2016
wydawnictwo: Galeria Książki
Jest to drugi tom znanej Wam zapewne Królowej Tearlingu. Ja jeszcze nie miałam okazji jej czytać, ale ostatnio coraz poważniej się nad tym zastanawiam.Uwielbiam fantastykę, a te książki są ponoć jednymi z lepszych w swoim gatunku i dlatego już wkrótce chcę się zapoznać z pierwszym tomem, który mam nadzieję mnie nie zwiedzie.




polska premiera: 16 marca 2016
wydawnictwo: Feeria Young
Tak nie mogę się doczekać, gdy ta książka w końcu znajdzie się w moich dłoniach! Po zakończeniu Pojedynku jestem okropnie sfrustrowana czekaniem na kontynuację! Dobrze, że marzec coraz bliżej, bo chyba nie dałabym rady czekać dłużej, jeśli wiecie o co mi chodzi. Myślę, że nie jestem sama w tym oczekiwaniu, także łączmy się w bólu!




polska premiera: 14 marca 2016
wydawnictwo: Między Słowami
Przeczytałam dwa tomy Aftera i jak na razie nie planuję zabierać się za kolejne, bo zakończenie drugiej części nie było jakoś totalnie szokujące, chociaż przyznaję, że w mojej głowie zrodziły się pewne pytania, na które chciałabym poznać odpowiedzi. I gdy kiedyś postanowię je poznać to może sięgnę również po Before, bo podczas czytania nieraz zastanawiałam się co myśli o tym wszystkim Hardin, a to z jego perspektywy pani Todd napisała te książkę.


polska premiera: 2 marca 2016
wydawnictwo: Sine Qua Non
Fragment tej historii znalazłam w lutowym wydaniu epikboxa i powiem szczerze, że po tych dwudziestu stronach żałowałam, że od razu nie mogę przeczytać całości. Oprócz naprawdę osobliwego pomysłu powalił mnie styl autorki. Dawno nie miałam do czynienia z tak osobliwym piórem i mam nadzieję, że w całości wypadnie ono jeszcze lepiej niż we fragmencie!



Layken

24 komentarze:

  1. "Inwazja" ma całkiem ciekawą okładke, ale choć nie znam pierwszej części, uważałabym z tym uznaniem jej za jedną z najlepszych książek fantasy. Nie słyszałam o niej wiele [to nie znaczy, że nic], a już na pewno nie w gronie fanów tego gatunku - co oznacza, że to na 99,5% po prostu zwyczajna historia ;)
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo chce przeczytać "Ognisty pocałunek" jak na razie czytam pojedynczą powieść "Obsesja"i jestem zachwycona. :) "W ramionach gwiazd" też oczywiście bardzo chce przeczytać. Odkąd zobaczyłam ją w zagranicznej wersji. :) "Inwazja na Teraling" oraz "Zbrodnia" są w moim guście więc też na pewno przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ramionach gwiazd i Ognisty pocałunek to moi faworyci, już nie mogę się doczekać <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wyczekuje Alicji gdyż trzy poprzednie tomy ogromnie mi się podobały :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka „W ramionach gwiazd” jest absolutnie przepiękna. Nie mogę oderwać wzroku i wierzę, że treść będzie równie wspaniała. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Po ostatnią z przedstawionych przez Ciebie książek na pewno sięgnę - już nawet sobie zaplanowałam, że sobie ją sprezentuję (tak bez okazji :D). Bardzo mnie intrygują też te książki od HarperCollins - z Sarah Dessen miałam już do czynienia, ale ta druga ma tak świetny tytuł, że przepadłam. :D
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również nie mogę się doczekać "Zbrodni". Poza tym mocno czekam na "W otchłani gwiazd" oraz "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem seria o Alicji wcale nie jest taka zachwycająca. O ile pierwszy tom czytało mi się genialnie, o tyle drugi to była istna porażka! Szkoda, bo zapowiadało się moim zdaniem naprawdę ciekawie :/
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio - kiedy była przecena w Matrasie - zastanawiałam się nad "Ostatnią spowiedzią" a pierwszym tomem "Alicji...". Wybrałam to pierwsze - chyba dobrze, chociaż dalej mnie ciągnie do tej serii - z ciekawości... :) Nie mogę się doczekać "W otchłani"! <3

    Zapraszam do siebie na nową recenzję :)
    Przerwa na książkę
    Snapchat: przerwa_ksiazke

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu zapowiada się tak dużo świetnych nowości :D Najbardziej zaciekawiła mnie ostatnia książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. "W ramionach gwiazd", "Ognisty pocałunek" oraz "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" kuszą! Och, i to jak! Marcowe zapowiedzi są świetne! W moim przypadku dołożyłabym tu jeszcze "Art&Soul", które również bardzo mnie intryguje :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tą Alicją i zombi mam jakieś takie dziwne skojarzenia... Słyszałam, że "Alicja w krainie zombi" nie była najlepsza, a pozostałe części (nie wiem nawet ile ich jest) też raczej mnie nie kuszą. To zdecydowanie sobie odpuszczę, ale reszta wygląda zachęcająco :)
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. "W ramionach gwiazd" prześliczna? Ja mam wrażenie, jakby ktoś wyciął dwie postaci, dokleił tandetne tło i dodał tytuł oraz autorów, ale cóż, różne są gusta. Też na nią czekam, bo pamiętam, że cały zagraniczny booktube wprost się nad nią rozpływał, ale z drugiej strony boję się oczekiwać zbyt wiele. Jestem też ciekawa książki Laslye Walton, bo zapowiada się intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat uwielbiam motyw kosmosu na okładkach i gdy tylko ujrzałam tę okładkę w oryginale po prostu mnie urzekła, a chociaż polska wersja nie wypada tak urzekająco, to mnie i tak się podoba :>>

      Usuń
  14. Dużo nowości, które muszę mieć :)
    Pozdrawiam,
    Książkomania

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie czytaliśmy nowości... Nie czekamy na razie na nic z Twojej listy :) Marzec to będzie czas nadrabiania, na nowości przyjdzie czas później :)
    Pozdrawiamy
    Jadwiga i Zając
    Zajęcza Nora

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeczytałabym "Chłopaka, który..." :D Zarówno okładka jak i tytuł zachęcają do sięgnięcia po lekturę. Hihi.

    Pozdrawiam!
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! :))
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym miesiącu znajdzie się wiele ciekawych książek. Ciekawe czy portfel pozwoli mi na ich zakup...

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  19. W ramionach gwiazd jest cudowne :D
    Na inne też mam ochotę :D

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nowa część Kronik Białego Królika będzie już w marcu, a ja nic o tym nie wiedziałam? Wstyd mi za mnie ;)
    Chyba właśnie znalazłam książkę, która powiększy w przyszłym miesiącu moją skromną biblioteczkę.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. "BEFORE" ❤
    To będzie cudo!
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Co najmniej trzy książki z tego zestawienia chciałabym przeczytać, ale żadna nie kusi mnie aż tak, by zaraz ją kupić. Aczkolwiek zgadzam się, że "W ramionach gwiazd" ma przepiękną okładkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ognisty pocałunek! Jestem strasznie ciekawa! ^_^

    OdpowiedzUsuń