czwartek, 21 kwietnia 2016

Książkowe nowości [maj]

Ostatni miesiąc był dla mnie tak zabiegany, że z trudem mogłam znaleźć czas na czytanie, czy pisanie nowych recenzji (wersje robocze opróżnione do zera), a co dopiero do szukania w internetach nowych wydawniczych cudowności. Ale, ale! Mamy kwiecie, a maj zbliża się wielkimi krokami, więc przyszedł czas na nowe, książkowe nowości!

polska premiera: 23 maja 2016
wydawnictwo: Otwarte
Wiecie, że uwielbiam historie, których fabuła osadzona została w kosmosie, prawda? Nie? No to ogłaszam wszem i wobec, że je uwielbiam! A wydawnictwo Moondrive ma dla mnie kolejną taką nowość, która brzmi dla mnie totalnie inaczej niż wszystkie, które już znam. Wydaje się totalnie inna i może jak na razie nie zanosi się na najlepszą książkę z tego gatunku, ale z całą pewnością wiem, że chcę ją jak najszybciej poznać! No bo kosmos!!



polska premiera: 18 maja 2016
wydawnictwo: Dolnośląskie
Z pozoru zwykłe i opierające się na schematach New Adult. Na pierwszy rzut oka mogę wywnioskować, że Ponad wszystko nie ma do zaoferowania nic więcej, czego już bym nie znała z innych powieści tego typu. Ale... Ta okładka! Mam słabość do pięknych okładek, a ta zdecydowanie do takich należy. Wiem, że nie ocenia się książki po okładce i nawet nieraz się na tym sparzyłam, ale chyba w tym przypadku ponownie mogłabym zaryzykować.



polska premiera: 16 maja 2016
wydawnictwo: Filia
Promyczek również zapowiada się całkiem schematycznie, a do tego szykuje się chyba trójkąt miłosny, a jednak moje wstępne odczucia są bardzo pozytywne. A gdy jeszcze muzyka, o której wspomniano w opisie, odegra w tej książce znaczącą rolę to z chęcią ją poznam. No i intrygują mnie te tajemnice... Bo kogo by nie intrygowały!




polska premiera: 1 maja 2016
wydawnictwo: HarperCollins Polska
I oto kolejna książka, której premierą jestem niesamowicie podekscytowana! Miałam już okazję czytać młodzieżowe thillery i jestem względem nich na zdecydowane tak! Niezrównani zapowiadają się bardzo ciekawie i zagadkowo, a do tego z dreszczykiem emocji, więc niech maj nadchodzi coraz szybciej, bo mam ochotę na historię, której mroczne zakamarki odkryją swoje tajemnice.



polska premiera: 11 maja 2016
wydawnictwo: Otwarte
Znam twórczość Becci Fitzpatrick bardzo dobrze i po jej pierwszym młodzieżowym thillerze, który jak wspomniałam wyżej, był genialny, mogę jej totalnie zaufać w tej kwestii. Jeżeli Niebezpieczne kłamstwa choć odrobinę swoim charakterem będą podobne do Black Ice to ja nie mam pytań i mogę brać w ciemno tę bardzo ciekawie zapowiadającą się historię!




Layken


19 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa książki Niebezpieczne kłamstwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezrownani i Niebezpieczne kłamstwa przeczytam na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ponad wszystko" - muszę mieć tą powieść! Nie mogłam się doczekać polskiego wydania :D Okładka faktycznie piękna. Strasznie się cieszę, że wydawnictwo zdecydowało się zostawić oryginalną :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja byłam pewna, że "Fobos" wychodzi pierwszego czerwca XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. "Promyczek" to coś, na co czekam od dawien dawna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka „Niezrównanych” jest ultraładna. :D Też jestem ciekawa tego tytułu, liczę na duże doznania. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadna z wyżej wymienionych książek nie zachęciła mnie, abym po nią sięgnęła, ale wiem, że Królik ma chrapkę na [Fobos] czy jakoś tak... :D
    Pozdrawiam!
    Bluszczowe Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  8. W maju przede wszystkim czekam na swoje urodziny :)
    Oczywiście jest też premiera ostatniej części mojej ulubionej serii, więc pewnie dostanę ją na urodziny :)
    Pozdrawiam Justyna z książko, miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że zainteresowałaby mnie książka autorstwa Becci Fitzpatrick. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawi mnie książka ,,Fobos'' :3
    Czekam na premierę!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na Fobos, Promyczek oraz Niebezpieczne kłamstwa ♥ ♥ ♥ Muszę przeczytać wszystkie te książki :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak zwykle ominą mnie wszystkie :) Nadrabiam wciąż i wciąż, końca nie widać, a jeśli chodzi o nowości to starannie selekcjonuję od wybranych wydawnictw.

    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebezpieczne kłamstwa?! To już?! Muszę to przeczytać ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Promyczek jedynie wchodzi w rachubę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawi mnie książka Ponad wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zaciekawił mnie "Fobos" dlatego będę wyczekiwać tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Promyczek" - chciałabym to przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może się skuszę na ,,Niezrównani", ale pewnie najpierw poczekam na recenzje. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na Fobosa :)

    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń