piątek, 27 maja 2016

Książkowe nowości [czerwiec]

Czerwiec zbliża się wielkimi krokami, a wraz z czerwcem szalony szkolny okres przed wystawieniem ocen, który zapewne do minimum ograniczy nie jednemu z nas czas na pogrążenie się w lekturze. I wypadałoby ten czas spędzić z naprawdę dobrą książką, prawda? Dlatego zapraszam Was na propozycje czerwcowych nowości!

 wydawnictwo: Uroboros
 polska premiera: 2 czerwca 2016
Najbardziej wyczekiwana przeze mnie premiera odkąd skończyłam Dziedzictwo ognia. I chyba nie tylko ja tak czekam. Już po prostu nie mogę się doczekać, aż Królowa cieni wpadnie w moje ręce i będę mogła poznać dalsze losy bohaterów, którzy są dla mnie tak wspaniali! Drugi czerwca - przybywaj! I tylko nie zabłądź gdzieś po drodze!


wydawnictwo: Media Rodzina
polska premiera: 2 czerwca 2016
Bardzo polubiłam Trylogię czasu tej autorki i bardzo się cieszę, że po dość długim czasie, Kerstin Gier powraca do Polski z nową serią. Brzmi ona dość ciekawie i abstrakcyjnie, ale co jak co - dobrze zrobiona abstrakcja to coś, co bardzo lubię w książkach. Mam nadzieję, że Silver okaże się tak dobrą serią, jak jej poprzedniczka.

wydawnictwo: Feeria Young
polska premiera: 2 czerwca 2016
Powiem szczerze, że mimo pozornych skojarzeń ze znanymi schematami, ta książka może okazać się naprawdę czymś dobrym. Opis nie zdradza wprawdzie wiele, ale zarys całości, jak wytworzył w mojej głowie naprawdę mi się podoba! Jestem ogromnie ciekawa, jak to potoczy się dalej.





wydawnictwo: Otwarte
polska premiera: 15 czerwca 2016
Wydaje mi się, że podobny zbiór opowiadań ukazał się w okresie świątecznym. Wersja wakacyjna wydaje mi się jednak o wiele bardziej pociągająca, niż śnieg i mróz. Nie czytałam co prawda Podaruj mi miłość i mimo że raczej nie zamierzam tego zmieniać, to chętnie zajrzałabym do Ktoś mnie pokocha. Ostatnio co prawda zrobiłam sobie odpoczynek od historii miłosnych, ale dla takiej okładki mogę się poświęcić!



wydawnictwo: Otwarte
polska premiera: 1 czerwca 2016
Nie powiem, że po samym opisie widzę w tej książce coś wyjątkowego, co  wyróżni ją na tle innych w podobnym klimacie. Jednak wyczuwam w niej jakąś tajemnicę. Coś co kryje się za warstwą pozorów. Może to w efekcie nic ciekawego. Może to coś banalnego. Ale myślę, że warto zaryzykować. Zwłaszcza, że wszystko wskazuje na to, że dużą rolę odegra tutaj mocna miłość.



 wydawnictwo: Filia
polska premiera: 8 czerwca 2016
To już drugi tom kolejnej serii Jennifer L. Armentrout - jednej z moich ulubionych autorek. Nie zdążyłam jeszcze przeczytać pierwszego tomu, ale mam nadzieję, że wkrótce będę mogła to nadrobić. Jeżeli seria Dark Elements jest chociaż w najmniejszym stopniu tak dobra, jak seria Lux, to myślę, że w stu procentach przypadnie mi do gustu.



 Layken



26 komentarzy:

  1. Jestem własnie w trakcie lektury "Mimo moich win" :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na oko nic z tego mnie aktualnie nie interesuje ;D W ogóle za dużo zaległości książkowych mam, by jakoś szczególnie zwracać uwagę na nowości ;P
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam duuużo zaległych tomów na mojej półce, ale to zainteresowanie nowościami pzzychodzi tak jakoś automatycznie :>

      Usuń
  3. "Mimo moich win" już do mnie jedzie :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie czytam trzeci tom serii "Lux" i bardzo mi się podoba więc jak skończę tą serię to może zabiorę się za tą nową :) Muszę w końcu dopaść "Szklany tron", który wszyscy mi polecają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poradzę Ci tylko jak najszybciej zaopatrzyć się w kolejne tomy serii Lux, bo po Opalu naprawdę ciężko myśleć o czymś innym niż o kontynuacji (tak, właśnie miałam...). No i Szklany tron jest genialny! :>

      Usuń
  5. Mimo moich win będę chciała przeczytać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najbardziej czekam oczywiście na "Królową cieni", ale "Silver" też zapowiada się ciekawie ;)
    Buziaki ;*
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na "Ktoś mnie pokocha", bo świąteczna wersja była niezwykle magiczna :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na "Ktoś mnie pokocha", bo świąteczna wersja była niezwykle magiczna :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Królowa cieni to jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie premier :D
    No i Silver, mi również Trylogia czasu przypadła do gustu, z chęcią sięgnę po kolejną powieść tej autorki:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem naprawdę ciekawa czy w Silver znajdę coś co przypomni mi ten magiczny czas spędzony z Trylogią czasu :>
      Również pozdrawiam

      Usuń
  10. Dla mnie "Silver"! :)

    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno zaopatrzę się w dwa tytuły: "Królową cieni" oraz "Alive. Żywi".
    "Mimo moich win" interesowała mnie zanim została wydana w Polsce, ale teraz sama nie wiem - chyba na razie się wstrzymam.
    Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie to "Ktoś mnie pokocha", no bo... tak, urzekająca okładka. :D
    Pozdrawiam,
    Chaotyczna A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, okładka jest przepiękna i zdecydowanie zachęca do lektury :>

      Usuń
  13. Jestem bardzo ciekawa książki [Alive/Żywi]. :)
    Pozdrawiam!
    #Ivy z Bluszczowych Recenzji

    OdpowiedzUsuń
  14. O nie, nie, nie! Ja miałam nie kupować książek :( Wszystkie mi się podobają :( Coś będę musiała wymyślić. Może jakiś prezent na zakończenie roku :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda okazja niosąca w perspektywie nową książkę jest zdecydowanie dobra :>
      Również pozdrawiam

      Usuń
  15. Jestem bardzo ciekawa "Alive" i "Ktoś mnie pokocha". Mam zamiar przeczytać te książki w najbliższej przyszłości ;)

    litery-na-papierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję, że czerwiec pogrąży całkowicie mój portfel... Gdy spoglądam na książkowe nowości za każdym razem znajduję coś, co muszę przeczytać, jest to przede wszystkim "Ktoś mnie pokocha" i "Alive" jeśli chodzi o Twoją listę, poza nią coś jeszcze by się znalazło ;)"Mimo moich win" właśnie czytam" i jak na razie bardzo mi się podoba :)

    http://k-siazkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę się doczekać premier "Silver" i "Ktoś mnie pokocha". A coś czuję że nie będą to jedyne nabyte przeze mnie książki. :D
    Pozdrawiam!
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń
  18. Za kilka dni wychodzi "Królowa cieni", a ja nie przeczytałam jeszcze "Dziedzictwa ognia". Muszę jak najszybciej to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Trylogię czasu kocham, więc nie mogę się już doczekać Silver. Czekam również na Alive. Ale też czekam na premierę Tytany Victorii Scott <3
    Zostaję na dłużej, buziaki :*
    www.biblioteczkapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie mam ochotę na wszystkie wymienione przez Ciebie książki :D, może poza Ktoś mnie pokocha, bo raczej nie przepadam za zbiorami opowiadań. Czerwiec w ogóle obfituje w całe mnóstwo cudownych powieści, które z chęcią zobaczyłabym na swojej półce ;). Cóż, to jeden z odwiecznych problemów prawdziwego ksiażkoholika :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Arktyczny dotyk! *o* Już nie mogę się doczekać *o*

    OdpowiedzUsuń