poniedziałek, 6 czerwca 2016

Kreatywny Book Tag

Za nominację do Kreatywnego Book Tag'u dziękujemy autorce bloga Bookowe love. :)

1. Książka, w której główny bohater/bohaterka ma kolorowe włosy.
O ile dobrze pamiętam, istoty w Magonii miały kolorowe włosy, ale jeżeli się mylę, wybaczcie za błąd.

2. Książka, w której główny bohater/bohaterka potrafi śpiewać lub grać na instrumencie.
America z Rywalek jest uzdolniona muzycznie. Bohaterka ma niezwykły talent do gry na fortepianie.

3. Książka, w której główny bohater/bohaterka się nie zakochuje.
Muszę przyznać, że rzadko trafiam na takie książki i jedyna, która przychodzi mi w tym momencie do głowy to Skarb, w którym Tory Brennan, mimo tego, że obracała się w towarzystwie chłopców, nie czuła do nich nic więcej niż przyjaźń.

4. Książka, która oparta jest na podstawie bajki lub baśni.
Hmmm, Alicja w krainie zombie?

5. Książka, w której główny bohater/bohaterka jest buntownikiem.
Wydaje mi się, że Cia z Testów jest poniekąd buntowniczką.

6. Książka, w której główny bohater/bohaterka ma dziwne imię.
Dziwne imię to pojęcie względne, większość imion zagranicznego pochodzenia brzmi dla mnie dziwnie, ale jeśli już muszę wybierać niech będzie Ahren.

7. Książka o skomplikowanym tytule.
Playlist for the Dead. Posłuchaj, a zrozumiesz, gdyż to nietypowe, że połowa tytuły jest po Angielsku, a druga część po Polsku.

8. Książka, która opowiada o kosmosie lub akcja dzieje się w nim.
Moja ukochana powieść W otchłani.

9. Książka, po której postanowiłaś zmienić się na lepsze.
W zasadzie to każda książka zmienia w jakiś sposób moje poglądy, każda pokazuje mi coś nowego, więc nie mam jednej takiej pozycji.

10. Nominacje, jednak inne niż wszystkie. Liczba osób nominowanych do TAGu musi być wielokrotnością liczby dwa.
Do tego tagu nominuję:

oraz


Shadow

9 komentarzy:

  1. Magonię uwielbiam, Rywalki uważam za dobrą, lekką pozycję, ale reszty nie znam. ://
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko Rywalki, Wirusy (Skarb to chyba druga część albo trzecia, czy mnie już pamięć zawodzi?) i Playlist for the dead. Rzeczywiście tytuł "Playlist for the dead. Posłuchaj, a zrozumiesz" jest dość skomplikowany. Poza tym nie lubię nieprzetłumaczonych tytułów :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się jeszcze z tym tagiem, ale wygląda na ciekawy. Z ksiązek, których użyłaś czytałam jedynie Rywalki, ale na Alicje mam ochotę :D
    Pozdrawiam, Julka z http://karmeloweczytadla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahren? Czy to z Selekcji? :D Bo skądś kojarzę to imię, ale nie mogę sobie przypomnieć skąd xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadza się - Cia z [Testów] już w pierwszym tomie pokazywała swoją buntowniczą naturę. Czytałam to tak dawno, a jeszcze pamiętam. ;)
    Pozdrawiam!
    #Ivy z Bluszczowych Recenzji

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe odpowiedzi i bardzo dziękuje za nominacje. testy mam w planach lubię buntownicze bohaterki, więc może i ta mi się spodoba. :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam tylko dwie wspominane przez Ciebie książki: "W otchłani", która bardzo mi się podobała, oraz "Magonię", która była ok, ale nie mogłam się wbić w tą historię :)
    Pozdrawiam gorąco ;)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo ale fajny tag;) Ciekawe pytania i jeszcze ciekawsze odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie wiem, co sądzę o połączeniu tytułu polskiego z angielskim - to nietypowe i dość dziwne, gdyby się nad tym zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń