piątek, 22 lipca 2016

Liebster Blog Award #9


Za nominację do Liebster Blog Award dziękuję posiadaczce bloga Blondie in Wonderland - Lunatyczka.

1. Jaki ostatnio obejrzany przez Ciebie film mogłabyś polecić?
Z racji na to, że są wakacje, ostatnio oglądałam sporo filmów. Jeśli chodzi o coś na poprawę humoru, polecam komedię Nie zadzieraj z fryzjerem, natomiast jeżeli ktoś ma ochotę na chwilę grozy, mogę zachęcić do obejrzenia trzech części horroru Naznaczony lub Obecność.

2. W jaki sposób układasz książki w swojej biblioteczce?
Układam je po prostu w takiej kolejności w jakiej je kupuję oraz seriami od pierwszego tomu do ostatniego.

3. Jaka jest Twoja największa wada i zaleta?
Największą moją wadą jest moja wrażliwość, bardzo łatwo jest mnie zranić. Moja największa zaleta? Cóż, myślę, że nie ma ich zbyt wiele, więc niech będzie uprzejmość.

4. Jaką piosenkę dziś byś poleciła?
Rachel Platten - Stand by you

5. Jakie są Twoje pasje (oprócz książek)?
Muzyka, jazda na rowerze, który niestety obecnie jest w złym stanie. :(

6 . Co fajnego według Ciebie jest w blogowaniu?
Ja, jako osoba, która chodzi do klasy dziennikarskiej i zastanawiam się na dalszym pójściu w tym kierunku, myślę, że jest to świetne doświadczenie. Mogę zobaczyć co inni blogerzy, czytający moje pracę uznają za dobre oraz co muszę jeszcze poprawić, aby pisać lepiej. Poprzez częste pisanie, uczę się także języka, nowych słów, które chce użyć jako synonimy jakiegoś słowa. Uważam, że w prowadzeniu bloga można dostrzec same zalety.

7. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie?
Jak to dziecko, zmieniałam swoją decyzję milion razy. Najpierw chciałam być piosenkarką, jak chyba większość małych dziewczynek. potem fryzjerką, następnie przez długi czas widziałam siebie w roli weterynarza, aż w końcu dorosłam i do tej pory, mimo tego, że mam już osiemnaście lat, nadal nie mam stuprocentowego pojęcia co chcę robić w przyszłości.

8. Przy jakiej książce ostatnio płakałaś?
Szczerze mówiąc to nie pamiętam, ale książka przy której płakałam najbardziej to Mechaniczna księżniczka. Ile ja łez wtedy wylałam... cudowna historia, polecam całą trylogię Diabelskie maszyny.

9. Moim zdaniem największą wartość w życiu ma miłość, ponieważ jakie znaczenie byśmy mieli gdyby nie nasi bliscy, którym na nas zależy.

10. Masz jakieś ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
Niestety, nic wartego uwagi nie przychodzi mi do głowy.

11. Jaka jest Twoja ulubiona książka ulubionego autora?
Moją ulubioną autorką, do której mam ogromny sentyment jest Cassandra Clare, a ulubioną jej książką, którą przytaczałam już w ósmym pytaniu jest Mechaniczna księżniczka. 

Shadow






9 komentarzy:

  1. Uwielbiam "Nie zadzieraj z fryzjerem" to doskonała komedia:).
    http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mechaniczna księżniczka <3 Jak ja kocham Diabelskie Maszyny! Również "układam" książki jak Ty. "Układam" w nawiasie, ponieważ ja ich nie układam tylko kładę obok siebie jak przychodzą tylko tak by się zmieściło XD Za każdym razem jak próbuje je jakoś ułożyć, by to w miarę ładnie wyglądało nie udaje mi się :(, w dadatku cały czas coś tam do mnie przychodzi, co jest małym utrudnieniem :D Wiem coś też o wrażliwości :( To smutne wiem, ale trzeba nauczyć się nieco obojętności, bo gdyby się człowiek wszystkim martwił byłby smutny całe życie. Chociaż wszystko też zależy o jakim cierpieniu mówimy.

    Pozdrawiam!
    www.lekturia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi. Miło było poczytać troszkę o tobie.
    Pozdrawiam
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/2016/07/mine-katy-evans-sobota.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te wpisy - zawsze można się dowiedzieć czegoś ciekawego o autorce bloga. Też jestem mega wrażliwa, ale jakoś nigdy nie traktowałam tego jako wady, chociaż fakt - bywa to uciążliwe.
    Pozdrawiam,
    A. ;)

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie biblioteczka ma różne klucze według których staram się ją ogarnąć, niestety za szybko pojawiają się nowe pozycje czytelnicze, abym mogła z czystym sumieniem powiedzieć, że mam w niej porządek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś spróbowałam ułożyć książki kolorystycznie, ale miałam wrażenie, że wtedy w mojej biblioteczce panował straszny chaos, kiedy większe książki były obok mniejszych, cieńsze obok grubszych, a dodatkowo bardzo często grzbiety nie miały jednolitego koloru. Postanowiłam więc wrócić do posegregowania książek seriami i autorami i jestem z takiego ułożenia całkiem zadowolona :)
    Pamiętam, że kiedyś bardzo chciałam obejrzeć "Obecność", ale już sam zwiastun spowodował, że przeszły mnie ciarki po plecach, dlatego stwierdziłam, że horrory nie są raczej dla mnie. Ale kto wie, może w przyszłości to się odmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jako dziecko miałam bardzo dziwne pomysły na to kim chcę być - planowałam zostać żołnierzem, policjantką, strażakiem, złodziejem, a nawet profesjonalnym łapaczem zombie :D
    Dzięki za odpowiedzi ♥
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Naznaczony jest chyba moim ulubionym horrorem:D Ale myślę, że ta trzecia część była niepotrzebna:/

    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu przeczytać "Diabelskie maszyny". Również bardzo lubię Cassandrę Clare ;)

    OdpowiedzUsuń