wtorek, 9 sierpnia 2016

Liebster Blog Award #10



Kolejna nominacja od Laury z  bloga Śnię z książkami.

1. Potrafisz odłożyć książkę w trakcie czytania czy musisz ją przeczytać do końca nawet jeśli jest bardzo nudna?
Chyba jeszcze nigdy nie zdarzyło się bym usiadła z książką i bez przerwy dobrnęła do jej końca. Mimo tego jak bardzo lubię czytać, tyle godzin na jednym i tym samym jest dość męczące i przerwy się przydają :>

2. Miewasz okresy, w których w ogóle nie masz ochoty na czytanie?
Tak. Ostatnio mnie nawet taki dopadł. To chyba wynika z tego, że w ostatnich miesiącach pochłaniałam książki jedna za drugą...

3. Książka elektroniczna czy papierowa?
Papierowa aczkolwiek te elektroniczne również lubię :)

4. Jaka książka bądź seria jest Twoim zdaniem klasykiem literatury?
Gdybym miała wybierać swój własny klasyk, to bez wahania padłoby na Harry'ego Pottera :>

5. Czytasz lektury szkolne czy wolisz sobie je odpuścić?
Zależy jakie. Jeżeli są to lektury z gwiazdką, obowiązkowe na maturze to chcąc nie chcąc i tak muszę je przeczytać. A jeżeli lektura jest bez gwiazdki, to racze wolę przeczytać coś dla rozrywki :)

6. Książka, której nie rozumiesz?
Nie mogę powiedzieć ci prawdy - Lauren Barnhold. Totalnie nie jestem w stanie zrozumieć jej sensu.

7. Jaka jest Twoim zdaniem obowiązkowa książkowa bez względu na wiek?
Harry Potter? :>

8. Dlaczego prowadzisz bloga?
Samo czytanie książek przestało mi wystarczać, więc stwierdziłam, że ich recenzje zamieszczane na blogu mogą być ciekawym pomysłem :)

9. Czy członkowie Twojej rodziny również czytają?
Konkretnie jedna osoba, czyli współzałożycielka bloga - Shadow :) Jesteśmy wyjątkami...

10. Wypożyczasz czy kupujesz książki?
I wypożyczam i kupuję, jednak o wiele częściej zdarza się to drugie...

11. Czy ludzie w Twoim otoczeniu wiedzą o blogu?
Tak, kilka osób wie :)
Layken

24 komentarze:

  1. Ooo, dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytania <3
    No Potter klasykiem chyba już zostanie :D

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na najnowszą recenzję ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Potter to klasyk godny polecenia każdemu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że sama kiedyś praktycznie tylko kupowałam książki... ale ostatnio odkryłam magię biblioteki: wchodzę, mam tonę pozycji do wyboru i nic nie muszę płacić za przeczytanie. Czy to nie cudowne? <3 A jak jakaś będzie bardzo fajna i tak mogę za nią zapłacić, kupując ją potem.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie cudowne, ale niestety moja biblioteka ma dość ograniczony asortyment... Jest nawet sporo książek, które z chęcią bym przeczytała, ale mimo wszystko na większość pozycji, które chcę przeczytać natykam się w blogosferze, a są to głównie nowości. A tych niestety w bibliotece brak :/

      Usuń
  4. O tak, Harry to klasyka naszego pokolenia! Co to by było za dzieciństwo bez niego? Aż strach pomyśleć!
    Ostatnimi czasy też sporo książek kupuję, ale staram się z tym walczyć (odwyk z pewnością by się przydał, szczególnie dla portfela!). :D
    medycy nie gęsi, też książki czytają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo że w dzieciństwie nie czytałam jeszcze Harry'ego, to mimo wszystko nie wyobrażam sobie go bez tego świata, który poznałam dzięki ekranizacjom :))

      Usuń
  5. Również nie czytam książki :od deski do deski" robię przerwy, ponieważ chyba nie dałabym rady tak czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, to prawda - każdy powinien chociaż raz przeczytać "Harry'ego Pottera"! Ostatnio się zastanawiałam, czy powieść Rowling jest już określana jako klasyk, czy tylko przez nas, książkoholików... :P
    Świetne odpowiedzi!!!
    Zapraszam na recenzję "Cinder"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jeszcze nie jest, to chyba w końcu przyjdzie taki czas, że będzie :)

      Usuń
  7. U mnie też po kilku miesiącach czytania ksiazek jedna za druga przychodzi okres gdy nie mam siły nawet wziąśc ksiazki do ręki. :)
    http://thebooksandclouds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam biblioteki, ale jednocześnie uwielbiam mieć książki na własność, takie, które wiem, że nikt inny ich nie dotykał i nie czytał ;) http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam Harrego, moja ogromna zbrodnia, wiem, ale nadrobię :D.
    Pozdrawiam,
    Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żadna zbrodnia! :D Przeczytaj, kiedy będziesz miała ochotę, by w pełni go docenić :)
      Również pozdrawiam

      Usuń
  10. O, a ja Harry'ego nie czytałam, utknęłam na pierwszym tomie i wiem, że nigdy nie wrócę - totalnie nie moja bajka. ;) Za to czasami zdarza mi się przeczytać książkę za jednym zamachem, ale musi mnie naprawdę wciągnąć i muszę mieć całkowicie wolny dzień, a rzadko się taki zdarza. Co do niemocy zaś, to chyba każdy tak ma czasami, że ma momenty, kiedy czyta jedną książkę za drugą, a potem przychodzi miesiąc, kiedy nie potrafi nawet się do czytania zabrać.
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasami zdarza mi się przeczytać coś za jednym zamachem, ale jak wspomniała, musi być to coś naprawdę wciągającego, no i muszę mieć czasu pod dostatkiem :)
      Również pozdrawiam

      Usuń
  11. Uwielbiam Pottera :D Książki są fenomenalne, klasyka literatury światowej, wg mnie lepsze nawet niż tak wychwalany "Władca Pierścieni" :) Filmy o Harry'm już nieco słabsze, ale i tak jestem fanką zarówno powieści, jak i ekranizacji.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Władcy pierścieni jeszcze nie czytałam, więc nie mogę porównać, ale zgadzam się z tym, że ekranizacje są zdecydowanie słabsze. Ale mimo to, tak ja Ty też je lubię :)
      Również podrawiam

      Usuń
  12. Potter to klasyk, ale najnowsza część mi jakoś nie pasuje do reszty :) I też czasami mam okresy, kiedy nie chce mi się czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze czekam na polską premierę i tak naprawdę nie wiem dokładnie o czym to będzie, bo staram się unikać wszelkich tego typu informacji. Chcę do tego podejść zupełnie na świeżo :)

      Usuń
  13. Mi również zdarzają się takie okresy, kiedy nie mam ochoty czytać, ale na szczęście nie jest to zbyt częste :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam coś takiego, że jak książka mnie mocno wciągnie, to potrafię kilka godzin z nią spędzić, w międzyczasie drobna przerwa, jedna lub dwie, ale generalnie wciąż jestem w jej świecie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak czasami mam, ale to musi być naprawdę bardzo wciągająca ksiażka :)

      Usuń
  15. Świetnie się czytało. Jesteśmy dość podobne i w wielu pytaniach odpowiedziałabym podobnie.
    Klony :D
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne odpowiedzi, przyjemnie się czytało! Widzę, że jesteśmy całkiem podobne 8) Też mam teraz okres niechęci do czytania, ale powoli się z tym zmagam. Całkowicie zgadzam się co do Harry'ego!
    Pozdrawiam, http://bukowy-dworek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń